بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۷۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
   تدبیر24:  روزنامه اصولگرای سیاست روز در سرمقاله خود در باره حصر مهدی کروبی و میرحسین موسوی می نویسد: اگر آنها از حصر بیرون بیایند، طعمه خوبی برای ترور خواهند بود. ترور آنها، تنش و چالش داخلی و خارجی را علیه جمهوری اسلامی ایران دامن خواهد زد، که عده‌ای در داخل و دشمنان خارجی خواهان چنین اتفاقی هستند.

آنها دلشان برای آقای موسوی و کروبی نسوخته که چنین برای آنها سینه چاک می‌کنند، فشارهایی که برای آزادی آنها وارد می‌شود، آغازی خواهد بود برای فتنه‌ای دیگر با ابعاد متفاوت‌تر و با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران در شرایط گفت‌وگوهای هسته‌ای قرار دارد و حساسیت آن با نزدیک شدن به زمان سرنوشت؛ موضوع مهم و حساس، اکنون گفت‌وگوهای هسته‌ای است نه شکستن حصر ۲ مجرم که هزینه‌های بسیاری را به کشور و مردم تحمیل کردند و همچنان هم ادامه دارد.

چند روز پیش یک شخصیت سیاسی مخالف پوتین در روسیه ترور شد، «بوریس نمتسف» سیاستمدار مخالف دولت روسیه چرا باید در چنین شرایطی که روسیه در آن قرار دارد، کشته شود؟ روسیه در شرایط تحریم‌های سخت از سوی غرب و آمریکا قرار دارد و ماجرای اوکراین مه غرب آن را دامن زد، چنین اتفاقی قطعاً باعث دامن زدن به تنش‌ها، فشارها و تحریم‌های غرب بر روسیه خواهد شد که البته در چند روز گذشته، توپخانه رسانه‌ای غرب به چنین کاری دست زده است.

اکنون که سران فتنه در حصر و حفاظت هستند، فرافکنی‌ها و فضاسازی‌های منفی علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی رسانه‌های غربی و مقامات کشورهای اروپایی و آمریکایی علیه ایران انجام می‌شود، اگر پس از آزادی آنها، اتفاقی برای آنها بیفتد، انگشت اتهام همان مدافعان سران فتنه به سوی نظام جمهوری اسلامی ایران دراز خواهد شد، اما بدون شک خود آنها در بروز آن اتفاق نقش اول را دارند. هیچ تضمینی نمی‌تواند وجود داشته باشد که پس از شکستن حصر و حفاظت، جان آنها در خطر نباشد.
برچسب ها: تدبیر24 ، رفع حصر ، ترور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
1
اینو نگن چی بگن؟!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها