بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۷۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
در حالی که یکشنبه شب، سیدمهدی رحمتی با رای بالایی در بین نفرات برتر حضور داشت اما روز دوشنبه او پایین تر از آندو، در جایگاه پنجم قرار گرفت.
  تدبیر24:  از دوشنبه هفته قبل نظرسنجی برنامه 90 برای انتخاب سه چهره محبوب استقلال جهت قرار گرفتن در فهرست نهایی روی سایت این برنامه قرار گرفت تا سه بازیکنی که بیشترین رأی را می‌آورند، کنار فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان به نظرسنجی نهایی برنامه 90 راه یابند.

 

تا ساعت بیست یکشنبه شب سید مهدی رحمتی با پانزده درصد، آرش برهانی چهارده درصد، مجتبی جباری سیزده درصد، جواد زرینچه دوازده درصد، آندرانیک تیموریان یازده درصد، خسرو حیدری هفت درصد و رضا عنایتی شش درصد بالای این جدول پانزده نفره قرار داشتند و در عرض چند دقیقه ناگهان جلوی نام رحمتی عدد هشت درصد حک شد و چند پله سقوط کرد و آرای برهانی و جباری به پانزده درصد و محمد نوازی به چهار درصد افزایش یافت.

 

کسر هفت درصد از آرای رحمتی ظرف چند دقیقه بسیار تعجب‌برانگیز بود و برای همه علامت سؤال شد. گویا یکی از مسئولان باشگاه استقلال طی تماسی با مسئولان سایت برنامه 90 تماس گرفته و مدعی شده که یک روبات هکر برای رحمتی ده الی یازده هزار رأی واریز کرده تا او صدرنشین این انتخابات شود.

 

با بررسی کارشناسان این سایت مشخص می‌شود این موضوع صحت داشته و به همین دلیل تصمیم گرفته شد آرایی که از جمعه به حساب رحمتی ریخته شده پاک شود؛ یعنی اگر در این مدت زمانی هواداری هم واقعاً رأی داده، به خاطر این تصمیم، رأی او باطل شده و در واقع تر و خشک با هم سوخته‌اند.

 

با این اوصاف این سؤال پیش می آید که این آرای تقلبی توسط دوستداران رحمتی برایش ساخته شده یا ترفندی بود برای تخریب این دروازه‌بان!

 

صبح دوشنبه با ادامه کار سایت برنامه 90، آرای رحمتی یک‌ درصد افزایش یافت و به نه درصد رسید و چون کارشناسان این سایت هوشیارانه جلوی هر گونه اعمال تقلب را گرفتند، این یک درصد که چند هزار رأی را شامل می‌شود، کاملاً حقیقی بود ولی در این بازی سرانجام رحمتی بازنده شد.

 

یکی از مسئولان سایت برنامه 90 در این خصوص اعلام کرد: «به هیچ عنوان ایرادی در نظرسنجی وجود ندارد. اتفاقا عادل هم خیلی روی این موضوع حساس بود و خواست تمامی راه‌ها برای کم شدن ضریب اشتباه امتحان شود و همین طور هم شد. ما علاوه بر اینکه نمی‌گذاشتیم کسی با یک آی پی دوبار رای دهد، سیستم امضای اینترنتی را هم اجرا کردیم تا کسی نتواند در این نظرسنجی تقلب کند.»

 

باید دید این دروازه‌بان بعدها چه واکنشی به این موضوع نشان می‌دهد. رحمتی هنگام عصبانیت بدون سیاست حرف می‌زند و جوانب امر را در نظر نمی‌گیرد پس احتمال اینکه یک مصاحبه جنجالی از او بشنویم، کم نیست...

 

به هر ترتیب شب گذشته نظرسنجی 90 به پایان رسید و آرش برهانی، مجتبی جباری و جواد زرینچه در نظرسنجی نهایی کنار فرهاد و منصوریان قرار گرفتند که در انتها فرهاد مجیدی عنوان محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر را کسب کرد.

منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
متاسفم برای کسانی که هر شایعه و دروغی رو میگن تا مهدی رحمتی رو پیش ما هواداران خراب کنن....
به کوری کسانی که چشم دیدن سید را ندارند
او محبوب بوده،محبوب هست، محبوب خواهند ماند....
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها