بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری عامل راه اندازی یک سایت اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره کرده بود، خبر داد.
   تدبیر24:  سرهنگ یزدان نیکنام با اشاره به فعالیت‌ ویژه پلیس فتا به منظور رصد سایت‌های مجازی و شناسایی آسیب های اجتماعی در ایام پایانی سال اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال از چندی پیش اقدامات پلیس فتا در راستای شناسایی سایت‌های اینترنتی و وبلاگ‌هایی که اقدام به فروش مواد محترقه غیر مجاز می‌کنند، آغاز شده‌ است و در راستای شناسایی و برخورد با فروشندگان مواد محترقه، کارشناسان این پلیس با رصد و پایش فضای مجازی سایتی را شناسایی کردند که به تبلیغات گسترده در خصوص فروش مواد محترقه پرداخته بود.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا با به‌کارگیری شیوه‌های کشف نوین جرم و انجام تحقیقات گسترده مخفیگاه گرداننده سایت را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرو به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: در این رابطه تعداد یک هزار و 763 عدد انواع مواد محترقه به ارزش بیش از 100 میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

رییس پلیس فتای استان البرز در پایان با هشدار به گردانندگان این وب سایت‌ها افزود: کارشناسان پلیس فتا در راستای برقراری امنیت در فضای مجازی به صورت شبانه روزی در این فضا حضور فعال داشته و با هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای که برعلیه نظم و امنیت شهروندان انجام شود برخورد قانونی و قاطع خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فتا، نیکنام از خانواده ها خواست تا در ایام چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند تا آنها به خاطر لحظه‌ای هیجان دچار حادثه ای ناگوار نشوند.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها