بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

  تدبیر24:   دکتر منصور اعتصامی در همایش هم اندیشی رؤسای کانون های همکاران بازنشسته سراسر کشور با بیان این مطلب، افزود: اجرای سازو کار ترویج و توسعه مفاهیم تأمین اجتماعی از سطح پیش دبستانی تا متوسطه با همکاری آموزش و پرورش، ترویج مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری

تولید و پخش انیمیشن های اطلاع رسانی در رسانه ملی در مراکز بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی، ساخت، تولید و پخش فیلم و سریال با موضوعات تأمین اجتماعی از رسانه ملی از برنامه های معاونت فرهنگی در سال آینده خواهد بود.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی در سال 94، تولید و پخش برنامه های مشارکتی کارشناسی محور در رسانه ملی، اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و اجتماعی با شهرداری تهران، برگزاری المپیاد ورزشی و فرهنگی بازنشستگان، تولید و ساخت بازی های رایانه ای با رویکرد فرهنگ سازی اجتماعی در تمامی حوزه های سازمانی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: فرهنگ سازی و ارتقاء سطح آگاهی عمومی، تعامل مؤثر با شرکای اجتماعی و تقویت اعتماد و افزایش رضایتمندی ذینفعان خط مشی های معاونت فرهنگی و اجتماعی است.

وی گفت: همگرائی و انسجام در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد کارآمدسازی و بهره مندی از شیوه های اثربخش، ارتقاء و گسترش فرهنگ بیمه های اجتماعی بدنه تصمیم سازان کشور از طریق تعاملات متنوع (به ویژه چهره به چهره)،بهره مندی از مشارکت مؤثر شرکاء اجتماعی در فرایند تصمیم سازی از راهبرد های معاونت فرهنگی و اجتماعی است.

دکتر اعتصامی افزود: ایجاد تعامل مستمر و حداکثری در حوزه های فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی از طریق مشارکت و همکاری با نهادهای علمی، تغییر رویکرد فرهنگی و اجتماعی از وظیفه مداری به مشتری مداری در اجزاء و ارکان سازمان، شناسایی و بهره مندی از نیروهای توانمند حوزه های فرهنگی از طریق شبکه های نوین ارتباطی و افزایش اعتماد عمومی از طریق روان سازی و تسهیل ارتباطات و شفاف سازی تعاملی ذینفعان با سازمان از راهبردهای معاونت احیاء شده فرهنگی است که با جدیت به دنبال اجرای آن است.

وی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه ها می کنیم وامیدواریم با اجرای راهبردها و برنامه ها اثرات خوب و ارزشمندی را در سازمان تأمین اجتماعی شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها