بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
تأمین اجتماعی نقش بسیار مهمی در زندگی 40 میلیون بیمه شده دارد و این مقوله باید در برنامه ششم توسعه با توجه به کارکردهایش ،حضوری پر رنگ تر داشته باشد.

  تدبیر24:  علی حیدری در همایش هم اندیشی رؤسای کانون های همکاران بازنشسته سراسر کشور با بیان این مطلب، افزود: بیمه و تأمین اجتماعی یکی از حوزه های مهم کشور در برنامه ششم توسعه است و اگر بخواهیم عدالت و پیشرفت در برنامه توسعه ملازم ومقارن باشند بایستی به حوزه تأمین اجتماعی در برنامه توسعه توجه شود.

وی اظهار داشت: کارکنان بازنشسته، سرمایه های ارزشمند این سازمان هستند که عمر پربرکت خود را برای اعتلای تأمین اجتماعی و شکل گیری و قوام آن صرف کرده اند.

نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: شاخص منابع و مصارف سازمان تأمین اجتماعی با تلاش های تمامی کارکنان و مدیران این سازمان مناسب است.

وی گفت: مواضع کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی باید از طریق دیپلماسی عمومی در کشور مطرح شود و بازنشستگان، کانون ها و تشکل های کارگری و کارفرمایی در تعامل سازنده با رسانه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواضع و کارکردهای این سازمان را می توانند تبیین کنند.

حیدری افزود: متأسفانه طی یک دهه گذشته قوانینی مغایر با اصول،قواعد و محاسبات بیمه ای در مجلس شورای اسلامی و دولت تصویب و به سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ شده که این قوانین بر منابع و مصارف این سازمان اثرات نامطلوبی گذاشته است.

وی اظهار داشت: اصلاحات سیستماتیک، اصلاحات پارامتریک، اصلاحات ساختاری و اصلاحات اجرایی چهار حوزه ای است که سازمان تأمین اجتماعی در این چهار حوزه اصلاحات، مطالعات وامکان سنجی لازم را انجام داده و پیشنهادات و برنامه های تازه ای خواهد داشت.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها