بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‎مهر از ارائه وام ۳۰ میلیون تومانی مسکن‎مهر از ۱۶ اسفند امسال خبر داد.
   تدبیر24:   احمد اصغری‎مهرآبادی عصر امروز در حاشیه افتتاح مسکن‎مهر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تسهیلات مسکن‎مهر از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و این میزان تسهیلات از شنبه ۱۶ اسفندماه جاری اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‎های زیرساخت خدماتی مسکن‎مهر نظیر آب، برق، گاز و فاضلاب نیاز به ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که طی دو هفته گذشته یک‎هزار میلیارد تومان از سوی دولت تامین اعتبار شد.

۲۷۰ هزار واحد مسکن‎مهر ابتدای سال ۱۳۹۴ تحویل متقاضیان می‌شود
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‎مهر بیان داشت: ۲۷۰ هزار واحد مسکن‎مهر تا پایان سه ماهه ابتدای سال ۱۳۹۴ با تامین آب و برق تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فارس؛ ۵ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن‎مهر طی مراسمی با حضور احمد اصغری قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، رضا مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان، علی‎بخش رستمی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و برخی مقامات استانی و محلی تحویل متقاضیان شد.

واحدهای مسکن‎مهر در شهرستان‎های آزادشهر، آق‎قلا، بندرترکمن، علی‎آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت ساخته شد. ۴ هزار و ۱۰۳ مسکن‎مهر به صورت خودمالکی، ۵۴۸ تفاهم‎نامه سه‎جانبه و ۷۲۹ واحد تعاونی مسکن‎مهر هستند که هزینه‎های ساخت و بهره‎برداری واحدهای مسکن‎مهر بیش از یک‎هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

با بهره‎برداری ۵ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن‎مهر تاکنون ۳۱ هزار و ۶۵۶ واحد تحویل متقاضیان استان گلستان شده است. بیش از ۵۱ هزار واحد مسکن‎مهر در تعهد اداره کل راه و شهرسازی گلستان بوده است و تاکنون ۷۴ درصد از تعهدات این اداره کل محقق شد و مابقی واحدهای مسکن‎مهر تا پایان سال ۱۳۹۴ تحویل متقاضیان می‎شود.

اصغری مهرآبادی به منظور بهره‎برداری پروژه‌های مسکن‎مهر استان گلستان و بررسی روند کمی و کیفی ساخت این پروژه‌ها وارد این خطه سرسبز شمالی شده است.
منبع: آفتاب
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها