بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در بازدید از مرکز نگهداری و درمان معتادان اخوان واقع در ملارد کرج گفت: قاچاقچیان مواد مخدر باید به دار مجازات آویخته شوند و قوه قضاییه هیچ رحمی نباید در برخورد با این افراد داشته باشد.
    تدبیر24: عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه این بازدید افزود: در دنیا فشار هست که چرا ما قاچاقچیان را اعدام می‌کنیم،علت این است که مواد مخدر یک درآمد و گردش مالی چندهزار میلیاردی دارد و این قاچاقچیان از اشرارند و به شبکه های تروریستی کمک می‌کنند و پول می دهند.

جمع آوری 10 هزار معتاد در تهران ظرف یکی دو ماه
وی با اشاره به اینکه در کشور 750 هزار معتاد در حال درمان هستند گفت: بیش از 90 درصد موارد را مردم در مراکز درمانی کمک می کنند و باید مددجویان نیز خودشان در امر بهبودشان مشارکت داشته باشد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: قرار است سه مرکز دیگر در تهران راه اندازی کنیم، ظرف یکی دوماه می‌توانیم تا 10 هزار معتاد را در تهران جمع آوری کنیم و از سم زدایی و ترک گرفته تا مهارت آموزی را برای آنها انجام دهیم.

منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها