بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
قیمت میوه طی هفته جاری بدون تغییر مانده و قیمت مرغ همچنان حدود ۸۰۰۰ تومان است.
    تدبیر24: قیمت میوه طی هفته جاری ثابت بوده و بهای سبزی و صیفی‌جات با افتی جزیی همراه بوده است. در همین زمینه علی امامی معاون اتحادیه بار فروشان به مهر گفت: قیمت میوه نسبت به ابتدای هفته هیچگونه تغییری نداشته و در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم پرتقال درجه یک ۳ هزار و ۳۰۰ تومان، درجه دو یک هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی شیراز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، درجه دو ۳ هزار تومان، سیب درختی درجه یک حدود ۳ هزار تومان، درجه دو، ۲ هزار تومان، درجه سه، هزار و ۵۰۰ تومان، کیوی درجه یک ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی را بین ۳۵۰ تومان تا ۴۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: قیمت هرکیلوگرم کاهو بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان، کلم سفید ۳۰۰ تومان، هویج ۵۵۰ تومان، کرفس ۳۵۰ تومان، سبزی قورمه، کوکو، پلو و آش ۶۰۰ تومان و سبزی خوردن ۸۰۰ تومان است. امامی قیمت موز را نیز ۵ هزار تومان اعلام کرد. 

براساس این گزارش قیمت ماهی نیز طی هفته جاری بدون تغییر مانده، قیمت مرغ نیز همچنان روی مرز ۸ هزار تومان می‌چرخد و طبق اعلام اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران در مراکز عمده فروشی ۸ هزار تومان و در مراکز خرده فروشی ۷ هزار و ۴۰۰ تومان است.
منبع: روزنو
برچسب ها: تدبیر24 ، قیمت ، مرغ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها