بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
گلر ملي‌پوش نفت‌تهران مي‌ گويد تيمش امسال کاري مي‌ کند که تا به حال هيچ تيمي در ايران انجام نداده است و آن هم کسب دو قهرماني در يک فصل است.
تدبیر24:  علیرضا بیرانوند در مورد شرایطشان گفت: قبل از بازی با الشباب در آسیا 3 بازی پیش رو داریم و 9 امتیاز را می‌ خواهیم. قصد ما قهرمانی است به همین دلیل برای ما فرقی نمی‌ کند، با استقلال، پرسپولیس بازی کنیم یا سایر تیم های دیگر و فرقی ندارد بازی ما خانگی باشد یا بیرون خانه بازی کنیم. ما بازی های خوبی در آسیا انجام دادیم و در لیگ هم می‌ خواهیم به نوعی بازی کنیم که راهمان برای قهرمانی هموار شود. همه چیز دست به دست هم می‌ دهد تا در لیگ ایران یک اتفاق ویژه بیافتد و آن هم این است که هیچی تیمی تا به حال موفق نشده 2 جام را در یک فصل با هم بیاورد. اما تیم جوان و بدون حاشیه ما به کمک سرمربی باهوش و همچنین آقای قنبرزاده مدیرعاملمان کاری می‌ کند که این اتفاق ویژه رخ دهد.

او در مورد عملکرد خوبش درون دروازه با العین ادامه داد: خدا را شکر توانستم جواب اعتماد کادرفنی و بچه های تیم مان را بدهم و عملکرد خوبی داشته باشم. هفته قبل به دلیل عدم تمرکز در بازی با پاختاکور ازبکستان دو اشتباه انجام دادم برای همین بود که خودم را ممنوع المصاحبه کردم تا بتوانم حسابی تمرکز کنم. علی عزتی، حمدی نژاد، ایمان مبعلی و غلامرضا رضایی بعد از آن بازی کلی به من روحیه دادند و گفتند که اولین اشتباه بود خدا را شکر که توانستم به روند خوبم برگردم.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا تیمشان علیرغم انجام بازی های زیبا در آسیا نتیجه نگرفته پاسخ داد: اگر دقت کرده باشید بچه های ما خوب فوتبال بازی می‌ کنند ولی واقعا سخت ترین گروه را در آسیا ما داریم. هر سه حریفمان قهرمان لیگ خود هستند اما جلوی پاختاکور کاملا مسلط بودیم، این تیم پارسال بدون باخت قهرمان شد، العین را هم که خودتان دید بازیکنان بزرگ دارد، الشباب هم در صدرجدول لیگ خودشان قرار دارد ولی هر چه بوده برای ما تمام شده و به سه بازی پیش رو فکر می‌ کنیم.

گلر زردپوشان تهران در مور اینکه اکثر تیم ها بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره خوب در لیگ افت می‌ کنند و آیا این اتفاق برای نفت هم رخ می‌ دهد یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم نفت این را نشان داده که با یک باخت افت نمی‌ کند. ای کاش ما اردوهای بهتری داشتیم و به قول آقای منصوریان کاش به جای دو بازی با تیم های عربی در ترکیه 4، 5 بازی انجام می‌ دادیم تا بیشتر با شرایط تیم های آسیایی کنار بیاییم. گرچه مقابل تیم های الجیش، پاختاکور و العین خوب بودیم.

این بازیکن که به دلیل 3 اخطاره بودن در بازی با گسترش محروم است، در مورد این دیدار گفت: من فقط دعا می‌ کنم که تیمم دست پر برگردد. بعد از گسترش با استقلال بازی داریم که یک دیدار بسیار سخت است، امیدوارم از پس هر دو بازی بربیاییم.

بیرانوند در پایان در مورد اینکه چقدر برای دعوت دوباره به تیم‌ملی شانس دارد افزود: همه کارهای لازمه را انجام دادم از جمله انگشت نگاری امیدوارم که دوباره به تیم‌ملی دعوت شوم و بتوانم شماره یک آن را بپوشم و سال های سال برای تیم‌ملی کشورم به میدان برود.

منبع: ورزش سه
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها