بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
کلودیا روت نایب رئیس مجلس آلمان گفت : عربستان سعودی 'صادر کننده اصلی تروریسم درخاورمیانه ' است.
  تدبیر24: وی درگفت وگو با روزنامه دی ولت اظهارکرد: بخش مهمی ازنسل جوانتر تروریست های تندرو درسوریه، عراق وافغانستان ازعربستان سعودی آمده اند. 

روت براین نکته صحه گذاشت که ' عربستان سعودی ازصادر کنندگان اصلی ترور در خاورمیانه است . '

این رهبر سابق حزب سبزها، ریاض را به خلق ' غولی ' متهم کرد که اکنون به سختی می تواند از پس آن بر آید. 

درهمین حال، روت دوباره خواستار توقف فوری صادرات تسلیحاتی آلمان به عربستان سعودی شد وگفت: این سلاح ها یا ممکن است برای فرونشاندن ناآرامی های داخلی یا مداخله نظامی درکشورهای همسایه نظیر بحرین به کار رود. 

براساس گزارش ها ، پادشاهی سعودی در صدر دریافت کنندگان تجهیزات نظامی آلمان درخاورمیانه قرار دارد که این امر با انتقاد مکرر گروه های بین المللی حقوق بشر وطرفدار صلح روبرو شده است . 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها