بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۸۴۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
عارف ابراز کرد
عارف همچنین بر ضرورت حضور موثر زنان و جوانان در مجلس آینده تاکید کرد و گفت: گفتمان اصلاحات گفتمان خرد جمعی است، گفتمان اصلاحات، گفتمان انقلاب است و بر این باوریم که انقلاب می ماند از این رو گفتمان اصلاحات هم خواهد ماند.
  تدبیر24:  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر شرایط امروز کشور را با قبل از خرداد 92 مقایسه کنیم متوجه می شویم انتخابات و عملکرد دولت یازدهم تا چه اندازه فضای کشور را تغییر داده است.

محمدرضا عارف چهارشنبه شب در جمع تعدادی از فعالان اصلاح طلب استان یزد با عقلانی دانستن حمایت از دولت در این شرایط حساس گفت: اگر انتقادی هم به عملکرد دولت وارد است باید آن را به در فضایی دوستانه و منصفانه طرح کرد.

وی در ادامه به انتخابات مجلس دهم اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 فاز اول بازگشت کشور به عقلانیت و تدبیر بود، افزود: این راه را در اسفند 94 هم ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: باید مباحث درون جریانی را مدیریت کنیم، به اتحاد برسیم تا منافع آن به کشور و مردم برسد.

عارف همچنین بر ضرورت حضور موثر زنان و جوانان در مجلس آینده تاکید کرد و گفت: گفتمان اصلاحات گفتمان خرد جمعی است، گفتمان اصلاحات، گفتمان انقلاب است و بر این باوریم که انقلاب می ماند از این رو گفتمان اصلاحات هم خواهد ماند.

وی با تاکید بر ارائه الگوی اجماع کامل بجای اجماع حداکثری در انتخابات آینده مجلس، گفت: اجماع حداکثری موجب انشقاق می شود ولی اجماع کامل از ارائه لیست های مختلف جلوگیری می کند.

وی افزود: حتی یک جریان ضعیف داخل خانواده اصلاحات نیز نباید در جریان انتخابات 94 احساس جدایی کند.

عارف همچنین به مذاکرات هسته ای ایران و طرف غربی اشاره کرد و گفت: نامه اخیر سناتورها نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: امروز ایران در خاورمیانه ثبات دارد و مسائل کشور عراق و پیشروی داعش را کنترل کرده است.

حضور در جمع اساتید تمامی دانشگاهها ، افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان شعبه یزد، شرکت در همایش تقدیر از نخبگان جوان و برگزیدگان یزدی کنکورها و المپیادهای مقاطع مختلف و سفر به شهر اردکان و دیدار با بیت مرحوم آیت الله خاتمی و حضور بر سر مزار این معلم اخلاق از دیگر برنامه های سفر دو روزه عارف به استان یزد است.
منبع: آفتاب
برچسب ها: تدبیر24 ، عارف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
0
2
اقای دکترعارف لطفابرنامه های برای مجلس دارین راارائه بدین مردم گوششان ازاین حرفهاپراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
1
0
من معلم از اصولگرا ها و اعتدالیون نا امید شدم اگر واقعا برا فرهنگیان کارگران دامداران و... برنامه ای دارید حتما به لیست اصلاحات رای میدهم البته اگر شورای نگهبان در تایید صلاحیتها جناحی و تنگ نظری نکند!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها