بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۸۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
   تدبیر24: مهمانی نوروزی کاخ سفید به میزبانی میشل اوباما و با حضور گروهی از صاحبان کسب و کار، مدیران مدارس، مسئولان و هنرمندان برگزار شد.

به نقل از بی بی سی، در این جشن که روز چهارشنبه برگزار شد، همسر اوباما به زبان فارسی نوروز را تبریک گفت و در مورد سفره هفت‌سین کاخ سفید توضیح داد.

او گفت: کاخ سفید خانه تنوع و فرهنگ و سنت‌هایی است که کشور ما را ساخته است. نوروز یکی از این سنت‌هاست.

میشل اوباما گفت: بیش از سه هزار سال است که خانواده‌ها و جوامع در خاورمیانه، آسیا و سایر نقاط جهان، از جمله در آمریکا، نوروز را که نشانه آغاز بهار است جشن می‌گیرند.

او نوروز را فرصتی برای اندیشیدن به آنچه در سال گذشته اتفاق افتاده و برنامه‌ریزی برای سالی پر از سلامتی و کامیابی توصیف کرد.

او گفت که کاخ سفید سفره هفت سین خود را چیده است و در آن از جمله سبزه (به نشانه تولد دوباره و نو شدن طبیعت)، سیب (به نشانه سلامت و زیبایی) و سماق (به نشانه طلوع خورشید) گذاشته شده است.
منبع: تابناک
برچسب ها: تدبیر24 ، کاخ سفید
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۲
0
1
ازطرفی زنش رامیفرسته سفره هفت سین بذاره وبه فارسی عیدتبریک بگه ازطرفی دیگه خودش تحریم های ظالمانه راتمدید میکنه به اینهامیگن عمروعاص های زمان
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها