بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
فرمانده ناجا خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی از آماده‌سازی بیش از 4 هزار دوربین ثبت تخلفات در طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد.
تدبیر24:سردار حسین اشتری در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 94 که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، رییس سازمان راهداری، رییس سازمان میراث‌فرهنگی، رییس پلیس راهور ناجا و دیگر مسئولان دخیل در طرح ترافیکی پلیس برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر نهادها و سازمان‌ها آمادگی دارد تا با حداکثر توان و بهره‌گیری از آخرین تجهیزات پلیسی و الکترونیکی طرح نوروز 94 را اجرا کند، گفت: با استفاده از پرسنل تلاشگر و خستگی‌ناپذیر ناجا، این طرح به صورت شبانه‌روزی از امروز آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه این طرح در 200 هزار کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی کشور اجرا خواهد شد، گفت: پلیس در این طرح امنیت و ایمنی بیش از 500 شهر کشور را تامین می‌کند. 

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: برای تحقق این امر بیش از 1000 دوربین ثابت و 3 هزار دوربین سیار ثبت تخلفات رانندگی و همچنین بیش از 2 هزار دوربین نظارتی در سطح جاده‌ها و شهرها آماده‌سازی شده است تا با اندک متخلفان رانندگی برخورد کند. 

اشتری با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در خط مقدم ارائه خدمات نوروزی و با پشتیبانی سایر رده‌های انتظامی این نیرو آمادگی تامین ایمنی سفرهای نوروزی را برعهده خواهد داشت، بر ضرورت همکاری مردم و مسافران در کاهش حوادث رانندگی تاکید کرد و گفت: همکاری مردم و مسافران همچون سال‌های گذشته نقش بسزایی در کاهش حوادث و تلفات رانندگی خواهد داشت. 

وی با بیان اینکه عوامل دیگری نیز در کنارعامل انسانی در بروز حوادث نقش دارند، افزود: اما احتیاط بیشتر راننده تاثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع تصادفات خواهد داشت. 

به گفته فرمانده ناجا، یاد خداوند متعال، احتیاط در رانندگی، رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و همکاری با پلیس چهارعاملی است که رعایت آن می‌تواند سفری ایمن را برای مسافران نوروزی رقم بزند. 

اشتری با بیان اینکه خوشبختانه در چهار سال گذشته تلفات حوادث رانندگی با عزم و اراده همه دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک و همکاری خوب مردم کاهش یافت، گفت: امیدوارم در نوروز امسال هم تداوم روند کاهش تصادفات برگ زرینی بر افتخارات جمهوری اسلامی باشد که مهم‌ترین سرمایه این نظام همان اعتماد عمومی مردم به خادمشان در نیروی انتظامی و همه نهادهای مسئول است. 

وی نوروز را فصل نوشدن و فصل خدمت دانست و افزود: آمیخته شدن ایام نوروز با ایام فاطمیه نشانی از خدمت مضاعف به مردم است، چراکه خدمت به انسانیت نیز آرزوی ام‌الائمه بود و اساس نبوت و امامت است. 

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز خدمت به زائران و مسافران و تمام کسانی که قصد سیر و سیاحت و سفر را دارند با نیت قرب خداوند و حفظ جان و مال مردم ارزشی والا دارد و کمتر از عزاداری برای بی‌بی دو عالم نیست. 

اشتری با بیان اینکه مسافرت میلیون‌ها نفر از هموطنانمان در راه‌ها و شهرهای کشور نیازمند عزمی جدی و تلاشی مضاعف است، گفت: رزمایش امروز نشان‌دهنده آمادگی همه سازمان‌ها و نهادهای مسئول در خدمت‌رسانی به مسافران و تامین ایمنی و امنیت آنهاست و آنچه که امروز شاهد آن هستیم گوشه کوچکی از توان نیم میلیون نفری است که به همین منظور ساماندهی شده است تا اقصی نقاط کشور و در دورترین جاده‌ها و شهرها در خدمت مردم باشد. 

وی حضور پلیس را باعث دلگرمی و آرامش خاطر مسافران نوروزی دانست و افزود: دلیل اینکه استقبال مردم هر ساله از مسافرت‌های نوروزی بیشتر می‌شود، امنیت پایدار، خدمات سریع و به موقع در گستره کشورمان است. 

به گفته فرمانده نیروی انتظامی امنیت امروز مردم کشورمان و آسوده خاطر سفر کردنشان نتیجه نثار خون شهدا، صبر و مقاومت ایثارگران و تلاش خادمان این مرز و بوم است. 

سفرهای میلیونی در ایام نوروز، سندی بر امنیت پایدار است 
اشتری ادامه داد: امروز ما به وجود چنین سربازان و خادمانی که در عرصه‌های تامین رفاه، خدمات و امنیت مردم فعالیت می‌کنند افتخار می‌کنیم و سفرهای میلیونی هموطنان در ایام نوروز نیز سندی است غیرقابل انکار در امنیت پایدار و آرامش عمومی مردم. 

وی با تاکید بر اینکه خدمات و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف نظیر راهداری، آتش‌نشانی، امداد و نجات، اورژانس، امدادخودروها، پلیس، هلال‌احمر و... بر کسی پوشیده نیست، گفت: این افراد با ایثار و از خودگذشتگی و در حالی که دور از خانواده‌هایشان هستند، به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و به همین دلیل اجری عظیم نزد خداوند دارند و به فرموده مقام معظم رهبری خدمت به مردم یک افتخار است و این خدمت هرچه دشوارتر باشد، افتخار آن بیشتر و ثوابش والاتر خواهد بود. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها