بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
فردي كه با فريب كاربران در اينترنت اقدام به كلاهبرداري با مبالغ سنگين مي‌كرد توسط پليس فتای استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
  تدبیر24: سرهنگ  سيد مصطفي مرتضوي  رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي در يكي از شبكه‌هاي مجازي خود را به عنوان فروشنده دلار معرفي و از وي مبلغ سنگيني كلاهبرداري كرده، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

 اين مقام انتظامي افزود: فرد كلاهبردار براي جلب اعتماد كاربران و فريب آنها فرم‌ها و آدرس و مشخصات جعلي خود را براي آنها ارسال مي‌كرده است، به همين دليل شاكي فريب وي را خورده و مبلغ سنگيني بابت خريد 2 ميليون دلار به حسابي كه او معرفي كرده واريز مي‌كند و پس از دريافت وجه ديگر پاسخگو نبوده و متواري شده است.

وي خاطر نشان كرد: با جمع آوري شواهد و مدارك مورد نياز و جست وجو و تحقيقات تخصصي در فضاي مجازي متهم شناسايي وپس از هماهنگي با مقام قضايي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس فتا منتقل شد.

سرهنگ مرتضوي گفت: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد. اين مقام مسئول به شهروندان توصيه كرد: از خريد دلار به صورت مجازي در اينترنت خودداري كنند و فقط از صرافي‌هاي معتبر يا سايت‌هاي قابل اعتماد اقدام به خريد نمايند.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها