بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ظهر روز پنجشنبه طی تماسی با اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ و اطلاع دادن از یک بیمار به دار آویخته ، تکنسین های فوریتهای پزشکی به این محل اعزام شدند .
  تدبیر24: فریدون جعفریان فر افزود : عملیات cpr فورا بر روی این دختر ۱۶ ساله که بر اثر خودکشی دچار ایست کامل قلبی و تنفسی شده بود توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به طور موفقیت آمیز انجام پذیرفت .

وی تصریح کرد : این احیاء ۴۵ دقیقه به طول انجامید و پس از آن نیز بیمار جهت ادامه معالجه به اورژانس بیمارستان گنجویان دزفول منتقل و سپس راهی بخش شد .

جعفریان ادامه داد : در دو هفته گذشته نیز دو بیمار مصدوم که منجر به مرگ مغزی شده بودند از بخش آی سی یو بیمارستان گنجویان دزفول جهت اهدای عضو به اهواز منتقل شدند .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان داشت : بنا به اظهار مسئول تیم تایید مرگ مغزی بیمارستان ، هر دو مورد که آقایی ۳۱ ساله و خانمی ۱۵ ساله بودند ، بر اثر حادثه دچار ایست قلبی و تنفسی شده ، که پس از چند روز که در بخش آی سی یو بیمارستان تحت درمان بودند ، با تایید تیم مرگ مغزی و همکاری خانواده های آنها جهت اهدای اعضاء به اهواز اعزام گردیدند .

به گزارش روناش، این مقام مسئول گفت : از کلیه ها ، کبد ، قرنیه چشم ، ریه و قلب این عزیزان جهت دیگر بیماران نیازمند پیوند استفاده شده و عمل اهدای اعضای این دختر ۱۵ ساله (دو کلیه و کبد) صبح امروز در بیمارستان گلستان اهواز با موفقیت انجام پذیرفته است .
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
0
1
روحش شاد اما حیف نیست یه آقا یا خانم جوان زیبا و خوب
ناکام از دنیا بره؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
0
1
روحش شاد اما چرا یک خانم جوان نا کام از دنیا بره؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها