بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۸۷۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
مادر حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی رئیس جمهور بر اثر بیماری و کهولت سن درگذشت.
  تدبیر24: خانم «سکینه پیوندی» 86 ساله مادر حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی رئیس جمهور بر اثر بیماری و کهولت سن درگذشت.

او اهل سرخه سمنان بود. اما به واسطه کهولت سن، بیشتر در کنار دختران و دامادهایش در کوی «فلسطین» شهر سمنان زندگی می‌کرد. 

او 5 فرزند داشت که حسن روحانی فرزند اول اوست وبعد از او صدیقه، طوبا،حسین وآمنه هستند.

خبرگزاری آفتاب این ضایعه را که در آستانه ایام فاطمیه به وقوع پیوسته است، به خانواده آن مرحومه به خصوص حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان و دکتر حسین فریدون تسلیت می‌گوید و برای آن مرحومه علو درجات در پیشگاه خداوند را آرزومند است. 


متن اطلاعیه روابط عمومی دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

در آستانه سالروز شهادت حضرت صدیقه كبرى سلام الله علیها، با كمال تاسف و تاثر بانوى مومنه و مجاهده خانم سكینه پیوندى مادر رییس جمهور محترم كه در دوران نهضت اسلامى و دفاع مقدس رنجهاى فراوان كشید، پس از تحمل چند ماه بیمارى در سن ٩٠ سالگى، امروز جمعه ۱۲/۲۹/ ۹۳ دار فانى را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحومه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یكشنبه دوم فروردین ماه ۹۴ در سرخه و مراسم ختم در همان روز، ساعت‌های ۱۴ و ۳۰ تا ۱۶ در سرخه و همچنین ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سمنان و مراسم ختم تهران نیز ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه پنجم فروردین ماه در مدرسه عالى شهید مطهرى تهران برگزار خواهد شد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
0
روحش شاد دکتر روحانی تسلیت ما معلمان را هم پذیرا باش
مهربانی توسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
0
0
روحش شاد
از طرف معلمان وفرهنگیان به دکتر روحانی تسلیت میگویم
مهربانی توسی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها