بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
سرمربي استقلال در اولين تمرين استقلال در سال 94 از مسئولان وزارت ورزش و مملکت خواست درباره جدايي کارلوس کي روش شفاف سازي کنند.
تدبیر24:  از کمپ مرحوم حجازی، قلعه نویی در این مصاحبه درباره اهداف استقلال در لیگ گفت : ما هدف مان قهرمانی در پایان سال است. درست است که در بازی آخر سال مان سه امتیاز حساس را روی یک اشتباه از دست دادیم اما ٢١ امتیاز دیگر باقی مانده و امیدوارم بازیکنان با تمام وجود اهمیت این قضیه را درک کنند تا آخر فصل قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم. 

او در ادامه درباره جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی گفت: ببینید باید در همه چیزها حساب و کتاب در بیاید نه اینکه شفاف سازی فقط برای من و علی دایی باشد. باید در این زمینه اعلام شود که چرا آقای کی روش می خواهد برود. ایشان با توجه به اینکه در نظرسنجی رأی دارد چرا باید جدا بشود ؟ البته این نظر سازی بود تا نظرسنجی و شما می دانید این دو موضوع با هم تفاوت دارند. 

وقتی خبرنگاری از قلعه نویی درباره موضوع جهانبخش و آزمون سوال کرد هم او گفت: موضوع خیلی جدی تر از این حرفهاست و این فقط یک بهانه کوچک است. مسوولان مملکت و وزارت ورزش باید فوتبال را رصد کنند و اگرچیزی هست رسما اعلام کنند و برخورد بشود. در مورد آزمون و جهانبخش هم باید بگویم چون بازی های امید رسمی است و شرایط سنی دارد طبعا اولویت این دو بازیکن با تیم امید بوده است. البته همانطور که گفتم این یک بهانه است و موضوع جدی تر از این حرفهاست که البته من قلعه نویی هم از آن خبر ندارم.

وی در ادامه خود را فردی خواند که قصد داشته با آلودگی ها مبارزه کند اما ٤ سال مورد حمله های ناجوانمردانه قرار گرفته است. سرمربی استقلال گفت: ما از آقایانی که جدا شدند و رفتند خیلی لطمه خوردیم و حالا باید دقیقا مشخص شود که مسئله آقای کی روش چیست. اگر چیزی هم نیست ایشان باید به فعالیتشان ادامه دهند.

وی با تشریح شرایط گفت: شرایط سنی در تیم ملی امید متفاوت است و دست سرمربی در این رابطه بسته است. وقتی سردار یا جهانبخش از بین نفرات امید کم شود سرمربی برای نفرات جایگزین با توجه به شرایط سنی مشکل خواهد داشت اما در تیم ملی می تواند بازیکنان دیگری را جایگزین کند. خصوصا اینکه بازی های تیم ملی دوستانه است و امیدها برای کسب جواز المپیک می جنگند. مطمئناً این دلیل ناراحتی کی روش نیست و مسوولان باید خیلی شفاف بگویند مربی محبوب مردم چرا می خواهد برود.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها