بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
براساس اعلام فرماندهی پلیس حماه داعش از چند محور به روستای المبعوجة حمله کرده و علاوه بر قتل عامی که به راه انداختند، پس از غارت منازل روستا، ده‌ها واحد از آنها را به آتش کشیدند.
تدبیر24گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ادامه جنایات خویش 48 شهروند سوری را در یکی از روستاهای استان «حماه» در مرکز سوریه قتل‌عام کرد.

گروه تروریستی تکفیری «داعش» در ادامه جنایات خویش 40 شهروند سوری را در روستای «المبعوجة» از توابع «ریف سلمیة» وابسته به استان «حماه» در مرکز سوریه قتل‌عام کرد که در میان آنها چندین زن و کودک مشاهده می‌شود.

پایگاه خبری «آسیا» ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که در این جنایت هولناک بیش از 48 نفر از اهالی این روستا نیز زخمی شدند که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است.

براساس اعلام فرماندهی پلیس حماه داعش از چند محور به روستای المبعوجة حمله کرده و علاوه بر قتل عامی که به راه انداختند، پس از غارت منازل روستا، ده‌ها واحد از آنها را به آتش کشیدند.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که تاکید می‌کند، داعش شماری از اهالی روستا را نیز ربوده و آنها را به مکانی نامعلوم منتقل کرده است.

پس از دریافت این خبر نیروهای ارتش سوریه با همکاری کمیته‌های دفاع مردمی منطقه به کمک اهالی این روستا شتافته و عناصر داعش را وادار به عقب نشینی از آن کردند.

در میان قربانیان داعش از ساکنان روستای المبعوجة هم علوی و هم سنی مشاهده می‌شود و این گروه تروریستی تکفیری آنها را به صورت ذبح و زنده در آتش سوزاندن به قتل رسانده است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها