بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۹۰۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
این افراد با سر دادن شعارهای "دکتر ظریف زنده باد، روحانی پاینده باد" و "وزیر اهل منطق، یادآور مصدق" از فعالیت‌های دیپلمات‌ها و اعضای تیم هسته‌ای کشورمان تشکر و قدردانی کردند.
تدبیر24وزیر امور خارجه کشورمان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای صبح امروز (جمعه) پس از ورود به تهران مورد استقبال جمعی از مردم تهران قرار گرفتند.

ساعاتی پیش از ورود تیم مذاکره کننده هسته‌ای به تهران،‌ جمع کثیری از مردم تهران جهت حمایت و قدردانی از محمدجواد ظریف و اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در مقابل پاویون دولت فرودگاه مهرآباد حضور یافتند.

این افراد با سر دادن شعارهای "دکتر ظریف زنده باد، روحانی پاینده باد" و "وزیر اهل منطق، یادآور مصدق" از فعالیت‌های دیپلمات‌ها و اعضای تیم هسته‌ای کشورمان تشکر و قدردانی کردند.

همچنین تعدادی از استقبال‌کنندگان با در دست‌ داشتن دست‌نوشته‌هایی با مضمون "اسرائیل، ترکیه، عربستان؛ تسلیت، تسلیت"، "ظریف جان، عراقچی؛ تشکر، تشکر" و "از مصدق تا ظریف، این فاصله عیده"، به حمایت‌ از تیم مذاکره هسته‌ای پرداختند.

پس از ورود تیم مذاکره کننده هسته‌ای به فرودگاه مهرآباد ، ظریف در جمع استقبال‌کنندگان حضور یافت.

استقبال کنندگان همچنین پس از حضور عراقچی با سر دادن شعار "عراقچی زنده باد، ظریف پاینده باد" از زحمات وی تشکر کردند.

به گزارش ایسنا، پیش از ورود تیم مذاکره کننده هسته‌ای به فرودگاه مهرآباد، سعید الله بداشتی فعال سیاسی حاضر در جمع استقبال‌کنندگان به بیان مطالبی در این زمینه پرداخت.

وی با تأکید بر این‌که دولت یازدهم در زمینه مذاکرات هسته‌ای پا را فراتر از شعارهای دولت قبل گذاشت، اظهار کرد: امروز شاهدیم که دولت تدبیر و امید هزینه ادعاهای گزاف گذشته را بر عهده گرفت و در مذاکرات حضور پیدا کرد و توانست اهداف کشور را تأمین کند.

الله بداشتی اعلام کرد که برنامه استقبال از تیم مذاکره کننده هسته‌ای برنامه‌ای خودجوش بوده است.

الله بداشتی در پایان با بیان این‌که قرار است برنامه مفصلی برای این افتخار هسته‌ای برگزار شود، به تلاش برخی رسانه‌ها در کمرنگ جلوه دادن نتیجه مذاکرات در طول روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: افکار عمومی ثابت کرده‌اند که فرق میان خائن و خادم را می‌دانند. امیدوار هستیم که از روزهای آینده شاهد همسویی بیشتر میان دولت و رسانه‌ها باشیم.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
1
0
ساده لوحهایی که هنوز نفهمیدن دولت تدبیر و اصلاح طلبان چه کلاه گشادی سرشان گذاشته. زررررررررررشک
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها