بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
الاهلی که فردا عازم تبریز است، پیش از عزیمت، از ای‌اف‌سی خواسته تا امنیت تبریز را برای کاروانش تضمین کند.
 تدبیر24الاهلی در گروه چهارم این رقابت‌ها با تراکتورسازی و نسف قارشی ازبکستان نیز هم‌گروه است.فدراسیون فوتبال عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان ضمانت‌هایی شد تا سلامتی کاروان الاهلی را در تبریز، تضمین کند. در این رابطه خواسته شد تا از سوی ای‌اف‌سی، تضمینی رسمی ارائه داده شود.از سویی، گروس، سرمربی سوئیسی الاهلی، از همه بازیکنانش خواسته تا پیش از عزیمت به تبریز، برای معاینه پزشکی، به پزشک مخصوص تیم مراجعه کنند.
دیدار دو تیم تراکتورسازی و الاهلی، سه‌شنبه ساعت 16 در ورزشگاه تبریز برگزار خواهد شد. تیم الاهلی در تمام 10 دیدار اخیر خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، با نتیجه پیروزی زمین را ترک کرد. این تیم با 49 امتیاز، در حالی که تنها دو امتیاز با النصر صدرنشین اختلاف دارد، رتبه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.الاهلی در گروه خود نیز با هفت امتیاز از سه بازی خود، صدرنشین است. اگر این تیم، از سه دیدار باقی مانده، شش امتیاز دریافت کند، بی‌شک به مرحله حذفی صعود خواهد کرد. گروس روزهای پیش در این رابطه گفت: نمی‌گذاریم تیم دیگری صعود کند.
گفتنی است که دمای هوای تبریز در زمان مسابقه، 20 درجه خواهد بود.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها