نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

نیمی از جامعه میل به مشارکت در حوزه سیاسی ایران را ندارند

تقی آزاد ارمکی - انتخاباتی که در پیش داشتیم در سایه یک مجموعه از محدودیت‌ها بود. محدودیت اول این بود که قرار نیست دوره آقای رییسی نقد شود و از یک طرف باید آن را دوره طلایی قلمداد کنید.
با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

با انتخاب خود چه بر سر آينده ایران خواهيم آورد؟

مرتضی عزتی - ديدگاهي در ايران امروز به صورت واقعي يا در سايه در بخش‌هايي از جامعه قدرت را در دست گرفته است كه مسوول به قهقرا بردن ايران است
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹

چهار اتهام احمدي‌نژاد در دادگاه

احمدي نژاد بايد در دادگاه در خصوص پرونده‌هاي مربوط به عدم تدوين آيين‌نامه‌هاي اجرايي، عدم تدوين اساسنامه ...
تدبیر24: سخنگوي کميسيون اصل نود مجلس خبر داد که احمدي نژاد بايد در دادگاه در خصوص پرونده‌هاي مربوط به عدم تدوين آيين‌نامه‌هاي اجرايي، عدم تدوين اساسنامه شرکت ملي نفت، عدم پرداخت بودجه مترو و عدم ابلاغ قوانين پاسخگو باشد.

مصطفي افضلي فر در گفت‌وگو با مهر با اشاره به دعوت از سرپرست وزارت آموزش و پرورش و وزير صنعت، معدن، تجارت به کميسيون اصل نود مجلس گفت: در هيئت رئيسه کميسيون اخيرا مصوبه‌اي داشتيم که بر اساس آن قبل از اينکه تخلفات وزارتخانه‌ها براي بررسي به قوه قضائيه ارسال شود و يا گزارش آن در صحن علني مجلس قرائت شود، وزيران مربوطه به کميسيون اصل نود دعوت شده و در جريان تخلفات و مشکلات وزارتخانه خود قرار بگيرند تا مسائل را پيگيري کنند.

نماينده اردبيل اين مصوبه کميسيون را در راستاي تعامل مجلس با دولت تدبير و اميد خواند و اظهار داشت: بيش از 100 مورد پرونده در خصوص وزارت صنعت،معدن و تجارت در کميسيون اصل نود وجود دارد که بايد وزير مربوطه از آنها اطلاع داشته باشد، اين پرونده‌ها مربوط به تخلفات واردات خودرو‌هاي لوکس، قيمت خودرو، گمرک، واردات نهاده‌هاي دامي و انحصار واردات و صادرات است.

افضلي فرد در خصوص دعوت فاني به کميسيون اصل نود نيز توضيح داد: شکاياتي از وزارت آموزش‌وپرورش در کميسيون وجود دارد که يکي از آن‌ها اخراج غير قانوني و موردي دانش آموزان از مدارس است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: