بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۹۲۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
«ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه با سی ان‌ان گفته که تحریم‌های ایران 6 ماه پس از امضای توافق نهایی برداشته خواهد شد.
تدبیر24:  وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه با سی ان‌ان گفته که تحریم‌های ایران 6 ماه پس از امضای توافق نهایی برداشته خواهد شد.
 «ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه با سی ان‌ان گفته که تحریم‌های ایران 6 ماه پس از امضای توافق نهایی برداشته خواهد شد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
1
0
مطمن باشید خبری از برداشتن تحریم نخواهد بود مگر اینکه :1-تاسیسات هسته ای را کاملا متوقف کنیم
2-موشک های بالستیک خود را در اختیار آمریکا قرار دهیم
3-حمایت خود را از گروهای مقاومت منطقه برداریم
4-اسرایل را به رسمیت بشناسیم
5-کاری به کار کسی در دنیا نداشته باشیم به ماچه ربطی داره که کی داره دنیا را تسخیر می کنه ومردم را اسیر خودش می کنه
6-سرمان به نماز وحج وروزه اعمال عبادیمان باشد وهر روز برای امامانمان حرم های بزرگتری بسازیم اما کاری به سیاست دنیا نداشته باشیم
7-در کل اسلاممان ظاهری باشه پوشالی باشه
8-غیرتمان را چال کنیم تا خدای ناکرده اگر به دینمان وناموسمان خینتی از طرف برادران محترم آمریکایی شدرگ گردنمان باد نکند وعصبانی نشویم
9-سیب زمینی باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
1
0
آفرین به دولت ذلیل کلید
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
0
0
دولت به هیچ وجه نباید این موضوع را بپذیرد و پذیرش این موضوع یعنی یک شکست 100% و بدون هیچ دستاوردی ؛ ما مردم در کنار دولت ایستاده ایم تا زمانیکه عزتمندانه از منافع ملی دفاع کنند .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها