بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
مدیر عامل شهر پرند با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر از هفته آینده برای تحویل واحدهایشان و معرفی برای فروش اقساطی دعوت خواهند شد، گفت:عملیات پرداخت ۵ میلیون تومان وام اضافه مسکن مهر به ۲۰ هزار واحد مسکونی مهر در این شهر نهایی شد.
تدبیر24: اگر مردم برای پرداخت باقیمانده آورده‌ خود تلاش کنند پرونده مسکن مهر پرند امسال بسته خواهد شد، بنابراین متقاضیان مسکن مهر پرند از هفته آینده برای تحویل واحدهایشان و معرفی برای فروش اقساطی به پرند دعوت خواهند شد.
  
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند افزود: نظارت های روزانه توسط شرکت عمران بر تمامی ساخت و سازهای این شهر شامل مسکن مهر و خدمات روبنایی باعث شده تا امکان وقت کشی از برخی پیمانکاران و سازنده ها کاملاً سلب شود،بنابراین در این مقطع لازم است باقمیانده آورده نقدی پیش خریداران براساس جداول زمانی از پیش اعلام شده به موقع پرداخت شود تا براساس برنامه ریزی ها پروژه ها به موقع افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شود.
  
هاشم زهی خاطر نشان کرد: عملیات پرداخت 5 میلیون تومان وام اضافه مسکن مهر به 20 هزار واحد مسکونی در این شهر نهایی شد و در روزهای پایانی سال 93، با هماهنگی بانک مسکن، اداره ثبت اسناد شهرستان‌ها و دفاتر اسناد رسمی کشور، 26 شرکت سازنده حدود 20 هزار واحد مسکن مهر پرند برای دریافت تسهیلات تکمیلی مسکن مهر معرفی شدند.
  
وی ادامه داد: از شرکت‌های سازنده خواسته شده که به ازای دریافت این مبالغ باید برنامه ماهانه برای تکمیل این واحدها داشته باشند و این مبالغ بر اساس میزان پیشرفت پروژه به سازندگان اختصاص داده می‌شود.
 
مدیر عامل شهر جدید پرند گفت:اواخر سال گذشته به شرکت عمران ابلاغ شد سقف تسهیلات مسکن مهر برای آندسته از واحدهایی که کار ساخت آنها(75 درصد پیشرفت) هنوز به اتمام نرسیده است از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته است بنابراین این 5 میلیون تومان تسهیلات جدید می تواند هزینه های ناشی از دستورالعمل شماره 3 مربوط به مابه التفاوت قیمت تمام شده مسکن مهر را تا حد زیادی پوشش دهد.
 
به گزارش فارس، هفته گذشته خبری منتشر شد که بر اساس آن علاوه بر 5 میلیون تومان یاد شده 2 میلیون تومان نیز بصورت بلاعوض به متقاضیان مسکن مهر پرند تعلق می گیرد اما ظاهرا این خبر به طور کلی از سوی شرکت عمران پرند تکذیب شده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، مسکن مهر ، پرند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها