بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
با در نظر داشتن رکورد قابل توجه شهاب مرادی بعنوان مشاور(!) در دوران مسئولیت همه وزرای کشور دولت احمدی نژاد(پورمحمدی، سیدمهدی هاشمی، مرحوم کردان، محصولی و نجار )، شاید دعوت از وی . . .
 تدبیر24: بدنبال برخی حاشیه ها و اختلافات پنهانی که گویا بین شهردار تهران و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوجود آمد، نهایتا بعد از گذشت حدود یکسال از شروع مسئولیت، شهاب مرادی از ریاست یکی از عریض و طویل ترین سازمان های فرهنگی در کشور برکنار و محمود صلاحی جایگزین وی شد.

در این بین با توجه به اینکه حضور در برنامه های رسانه ملی بعنوان یکی از اصلی ترین سکوهای پرش شهاب مرادی در عرصه سیاسی مطرح می شود، برخی معتقدند از این پس نیز این کارشناس برنامه های مذهبی، بازهم فعالیت هایش معطوف بر سخنرانی و حضور در برنامه های تلویزیونی می شود و برخی هم گمان می کنند که حضور شهاب مرادی در انتخابات آتی مجلس دور از ذهن نخواهد بود.

اما با توجه به حضور حجت الاسلام شهاب مرادی بعنوان مشاور طی دوران مسئولیت حجت الاسلام پورمحمدی در وزارت کشور دولت احمدی نژاد؛ ممکن است در شرایط فعلی هم مصطفی پورمحمدی از همکار دیروزش در جایگاهی مشورتی این بار در وزارت دادگستری بهره بگیرد.



ولی بدون تردید با در نظر داشتن رکورد قابل توجه شهاب مرادی بعنوان مشاور(!) در دوران مسئولیت همه وزرای کشور دولت احمدی نژاد(پورمحمدی، سیدمهدی هاشمی، مرحوم کردان، محصولی و نجار )، شاید دعوت از وی برای حضور در مسئولیت های دولت تدبیر و امید، هزینه ها و انتقادات سنگینی را از سوی هواداران دولت، برای حجت الاسلام پور محمدی در پی داشته باشد و اصولا چنین فرضیه ای با اما و اگرهای بی شماری مواجه است.


"پایگاه خبری ناطقان" ، فارغ از بررسی عملکرد قابل بحث حجت الاسلام شهاب مرادی در مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برای این روحانی بزرگوار آرزوی توفیق بیش از پیش در سنگر منبر و خطابه را دارد.

منبع: ناطقان 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها