بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شایعاتی که در خصوص استعفای من از این سمت برای حضور در انتخابات مجلس است را رد می کنم
 تدبیر24: حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری که تنها یک سال و دو ماه از دوران مدیریتش گذشته بود در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود گفت: اخباری که در خصوص حضور من در انتخابات مجلس است را تکذیب می کنم و علاقه ای به حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم.

او ادامه داد: این را در سال گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کردم که قصد ورود به مجلس را ندارم، هر چند نمایندگان مجلس زحمت می کشند و شغلشان قابل تقدیر است.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل تغییر شما اختلاف نظر با شهردار تهران بوده است، گفت: این را باید شهردار بگوید و من گفتگویی در این رابطه نمی کنم و در این خصوص مطلبی در اینستاگرام خود نوشته ام.

مراسم تودیع و معارفه شهاب مرادی ساعت ۶ صبح در تالار ایران زمین بدون حضور خبرنگاران و در حاشیه نشست فصلی مدیران شهرداری برگزار شد.

شهاب مرادی ساعت ۷:۴۵ به مراسم آمد و دلیل تاخیر یک ساعت و ۴۵ دقیقه ای خود را تعدد افرادی که قرار بوده در این جلسه تودیع و معارفه شوند، دانست.

در ابتدای این جلسه، محمود صلاحی معاون برنامه ریزی شهردار تهران قبل از حضور مرادی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری معارفه شد و امانی جایگزین وی در معاونت برنامه ریزی شد.

صلاحی در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد مالی شهرداری در سال ۹۳ ارائه کرد و توضیحاتی در خصوص بودجه ۹۴ شهرداری و برنامه پنجساله دوم شهرداری داد.
منبع: آفتاب
برچسب ها: تدبیر24 ، شهاب مرادی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها