بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
ملاعمر رهبر طالبان افغانستان در جلسه اخیر شورای رهبری طالبان، بیعت با داعش را حرام اعلام کرد.
 تدبیر24: ملاعمر که سابقه طولانی و نقش بسیار تاثیرگذاری در جهاد علیه هجوم کمونیسم به سرزمین‌های اسلامی در شرق جهان اسلام دارد، ابوبکر البغدادی را "خلیفه‌ي خود‌خوانده" معرفی نمود که قصد دارد ثمره‌ی زحمات سه دهه مجاهدان واقعی اسلام را مصادره کند.

گفته می‌شود چند روز قبل، گروهي 12‌نفره از طالبان به سركردگي ملا قهار هلمندي با عزیمت به پاكستان با امیر داعش در این کشور بیعت و پس از بازگشت، اقدامات خود در راستاي جذب افراد را شروع نموده بودند. اما بلافاصله تیم عملیاتی ویژه‌اي از طالبان براي دستگيري آنها عازم منطقه هلمند شده و تمامی نفرات مذکور را دستگیر و به جرم خیانت به طالبان به قتل رساند.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها