بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
عناصر داعش به تازگی اقدام به چاپ و توزیع روزنامه در حلب سوریه کرده اند که حاوی جنایات و دروغ‌های رایج این گروه تروریستی است.
 تدبیر24: گروه تکفیری داعش با انتشار نشریات در مناطق تحت اشغال خود در سوریه به دنبال جذب کودکان و نوجوانان به شاخه‌های انتحاری و ترویج عقاید انحرافی خود است.

این گروه تروریستی که در مناطق اشغالی هرگونه تماس و یا تماشای شبکه‌های تلویزیونی را با خارج ممنوع اعلام کرده اقدام به تبلیغ برای رسانه‌های جهت‌دار خود می‌پردازد و اخیرا در شهر منبج در حلب شمالی اقدام به توزیع نسخه‌های روزنامه به نام «الیراع» کرده‌ است.

روزنامه الیراع در ۸ صفحه، حاوی آخرین اخبار درباره داعش است و به ترویج دروغ‌های رایج این گروه درباره پیروزی‌های واهی و اعدام‌های وحشیانه‌ای می‌پردازد که به دست عناصرش انجام می‌شود.

در این روزنامه برای جذب کودکان و نوجوانان به یگان‌های موسوم به بچه شیرهای خلافت تبلیغات وسیعی صورت گرفته تا نسل‌های آتی مجریان عملیات‌های انتحاری و تروریستی در این شاخه‌های تروریستی تربیت شوند.

گروه تروریستی داعش پیش از این نیز با راه اندازی شبکه ماهواره‌ای و صفحات رنگارنگ در شبکه‌های اجتماعی کوشیده به توجیه عملیات‌های انتحاری و اعدام غیرنظامیان در ظاهر احکام شرعی بپردازد و اخبار مدنظر خود را به ذهن مخاطبان القاء کند.



















منبع:ناطقان


برچسب ها: تدبیر24 ، داعش ، روزنامه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها