بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا از مقامات فوتبالی عربستان خواست تا مدارک و توضیحات بیشتری برای اثبات ادعای خود ارائه دهند.
 تدبیر24: توفیق سرحان عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: از مدیران باشگاه النصر که از سختی‌ها و شقاوت‌ها در تهران سخن گفتند، خواستیم که آن‌چه ادعا کردند را اثبات کنند تا تصمیم مناسبی در این راستا اتخاذ شود.

سرحان همچنین گفت: حقیقت آن است که من بازی‌ای که در تهران برگزار شد را ندیدم اما خب ما همگی اصولا به گزارش‌های داوران و ناظران اعتماد می‌کنیم. ما البته از فیلم بازی هم استفاده می‌کنیم. ما باید آسیب‌هایی که گفته می‌شود به النصر وارد شده را بررسی کنیم.

در این رابطه گفتنی است که پرنس فیصل پنج‌شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی و البته در مصاحبه با برخی خبرنگاران گفته بود که در ایران، پدیده "تروریسم ورزشی" وجود دارد. او همچنین گفت ایرانی‌ها می‌خواهند با ایجاد وحشت و ترس، اهداف شوم خود را پیش ببرند؛ در واقع ایرانی‌ها هراس‌افکن هستند و می‌کوشند هراس و وحشت و حتی دهشت پراکنی کنند.

قابل ذکر است که پرنس فیصل از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم سعودی است. او سابقا در آمریکا زندگی می‌کرد و همسری از آن اقلیم نیز اختیار کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها