بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
سومین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تسهیل شرایط پرداخت به 20 درصد نقد و بقیه اقساط 5 ساله روز چهارشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
 تدبیر24به نقل از سازمان خصوصی سازی، سومین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تسهیل شرایط پرداخت به 20 درصد نقد و بقیه اقساط 5 ساله روز چهارشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

سومین مزایده واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس با تسهیل شرایط واگذاری و البته با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای هر باشگاه در روز چهارشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و تاسیسات و تجهیزات مجموعه به‌ مساحت عرصه 38500 مترمربع و 4289 مترمربع اعیان، ساختمان مرکزی شرکت به‌مساحت عرصه 224 مترمربع و 900 مترمربع اعیان و ملک واقع در منطقه تلو به‌مساحت عرصه 30 هزار مترمربع از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه استقلال و اسم و علامت تجاری (برند)، مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و تاسیسات و تجهیزات مجموعه به‌مساحت عرصه 17969 مترمربع و مساحت اعیان 4125 مترمربع به‌علاوه ساختمان مرکزی شرکت به‌مساحت عرصه 194 مترمربع و مساحت اعیان 750 مترمربع از جمله دارایی‌ها و املاک باشگاه پرسپولیس با همان قیمت پایه 290 میلیارد تومانی برای هر باشگاه در سومین مزایده سرخابی ها در روز چهارشنبه 9 اردیبهشت روی میز فروش می‌روند.

بر این اساس، آگهی واگذاری این دو باشگاه در روزهای چهارشنبه 26 فروردین و تکرار آن روز چهارشنبه دوم اردیبهشت در روزنامه های دنیای اقتصاد، ایران، جام جم، اعتماد، خبر ورزشی و تهران تایمز درج خواهد شد.
منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها