بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رفع نیازهای مردم در حوزه دولت الکترونیک با جدیت پیگیری می‌شود.
تدبیر24محمود واعظی عصر چهارشنبه‌ در جریان مراسم افتتاح پروژه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه که در روستای شیرکوه برگزار شد، افزود: تلاش می‌کنیم تا تمامی نقاط روستایی کشور از ارتباط تلفنی و اینترنتی مناسب برخوردار شوند.

وی افتتاح و بهره‌مندی تمامی روستاهای شهرستان آستانه اشرفیه از ارائه خدمات اینترنت پرسرعت را نمونه‌ای از این امور عنوان کرد که در سایر استانها با جدیت دنبال می‌شود.

واعظی در ادامه با اشاره به سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان گیلان گفت: خدمت به مردم همواره از دغدغه‌های مهم دولت تدبیر و امید است و تلاش دارد تا در جهت خدمت‌رسانی به مردم گام‌های اساسی و ماندگار بردارد.

در مراسم افتتاح پروژه‌های ارائه خدمات اینترنت پرسرعت روستاهای آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر، مسوولان استانی و محلی و جمعی از مردم حضور داشتند.

با افتتاح این پروژه تمامی 107 روستای شهرستان آستانه اشرفیه در شرق مرکز گیلان که دارای اینترنت کابلی بودند از خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. در این پروژه 64 پورت اینترنت پرسرعت با هزینه هر کدام دو میلیون و 800 هزار ریال افتتاح شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها