بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: آستارا پنجره نگاه جمهوری اسلامی ایران به اروپا و منطقه قفقاز است.
تدبیر24حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: آستارا از نظر مذهبی و قومی دارای یک ترکیب جمعیتی است که این ترکیب یک نعمت و فرصت الهی و ملی برای منطقه محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که «در آستارا یک انسجام مذهبی از حضور اهل تسنن و اهل تشیع و قومی وجود دارد»، تصریح کرد: همدلی بین همه اقوام از قبیل گیلک، ترک، تالش و... در این شهرستان مشهود است.

وی با تأکید بر این‌که‌ «آستارا پنجره نگاه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای اروپایی و قفقاز است»، توضیح داد: این شهرستان نقش خود را به عنوان دروازه اسلام و اخلاق انقلابی به منطقه قفقاز و اروپا از گذشته تا به حال ایفا کرده است.

دستیار ویژه رییس‌جمهور در بخش دیگر سخنان خود با بیان این‌که «اجازه ندهید دعواها و اختلافات سیاسی وارد این منطقه شود»، افزود: در شهرستان خود، آستارایی عمل کنید و از پرداختن به مسایل حزبی و سیاسی بپرهیزید.

وی بندر مرزی آستارا را از نظر گردشگری و توریست دارای پتانسیل‌های بی شماری دانست و اظهار کرد: این خطه از نظر گردشگری همه نعمت‌های طبیعی، مذهبی، تاریخی، جنگلی، دریایی و اقتصادی را دارد که هر یک از این قابلیت‌ها برای آباد کردن یک منطقه کافی است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی اختلاف افکن‌های منطقه را مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

یونسی اظهار کرد: تروریسم منطقه ناشی از تعصبات کور است که اسرائیل پرورش داده و نباید اجازه دهیم بین اقوام و مذاهب اختلاف و دشمنی ایجاد شود.

وی با بیان این‌که «عربستان در حمله به یمن که یک کشور صد درصد عربی است، به طرح رژیم صهیونیستی جامع عمل می‌پوشاند»، گفت: رژیم صهیونیستی مسئولان عربستان را اغفال کرده است و با راه انداختن این جنگ درصدد است تا توافق جمهوری اسلامی ایران با 1 + 5 سر نگیرد.

وی با تأکید بر این‌که «نمی‌شود در اصالت عربی کشور یمن تردید کرد»، توضیح داد: با این تحلیل غلط که می‌شود با این جنگ نشست سوئیس را به حاشیه کشاند، ملت مظلوم یمن را بمباران می‌کنند.

دستیار ویژه رییس‌جمهور با بیان این‌که «هر جا اختلاف بین ملت‌ها ایجاد شده است، دست خارجی در آن نقش دارد»، تصریح کرد: هر کس بخواهد گروه، قوم و قبیله‌ای را از مزایای عمومی و نعمت‌های جمهوری اسلامی محروم کند، دشمن مردم است.
برچسب ها: تدبیر24 ، تروریسم ، تعصب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها