بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
چهارمین نشست امنیت بین المللی مسکو با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و نمایندگانی از بیش از 40 کشور جهان آغاز شد.
تدبیر24:  چهارمین نشست امنیت بین المللی مسکو با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و نمایندگانی از بیش از 40 کشور جهان آغاز شد.

ژنرال سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه روز پنجشنبه در آغاز نشست امنیت بین المللی مسکو، تحرکات و گسترش ناتو به شرق را تهدیدی مستقیم علیه روسیه دانست و گفت : رزمایش نیروهای ناتو در مناطق شرق اروپا و قطب شمال علیه روسیه انجام می گیرد.

وی افزود: کشورهای عضو ناتو برای تسخیر پهنه ژئوپلیتیکی جدید تلاش می کنند و توانمندی نظامی کشورهای اروپای شرقی و منطقه بالتیک را افزایش می دهند.

وزیر دفاع روسیه با بیان این که ساز و کار شورای روسیه- ناتو برای حل و فصل اختلافات از کار افتاده است، اظهار داشت: ناتو و روسیه همکاری های خود را متوقف کرده اند.پیمان آتلانتیک شمالی نقاب رسانه ای خود را در مورد همکاری با روسیه کنار گذاشته و از هر گونه تعامل سازنده خودداری می کند.

شایگو در ادامه سخنان خود آمریکا را متهم به نقض پیمان ان.پی.تی کرد و گفت: ایالات متحده به کشورهای غیرهسته ای عضو سازمان ناتو استقاده از بمب های اتمی را می آموزد و به این ترتیب پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای را نقض می کند.

وی افزود: متاسفانه آمریکا بارها این گونه پیمان.ان.پی.تی را نقض کرده و این مساله با توجه به این که چند روز دیگر کنفرانس بازنگری پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای برگزار می شود، باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

در نشست دو روزه نشست امنیت بین المللی مسکو، بیش از 300 نماینده رسمی نهادهای نظامی سازمان های بین المللی و نیز کارشناسان و مقامات بیش از 40 کشور جهان حضور دارند.

بررسی تحرکات ناتو، آخرین تحولات خاورمیانه و بحران یمن و سوریه از موضوعات اصلی اجلاس بین المللی امنیتی مسکو است و علاوه بر آن تحولات اوکراین و نیز در این اجلاس بررسی خواهد شد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، ژنرال سرگئی شایگو وزیر دفاع این کشور در حاشیه کنفرانس با همتایان ایرانی، ارمنستان و برخی کشورهای دیگر دیدار می کند.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران که روز چهارشنبه وارد مسکو شد در اجلاس عمومی نشست امنیت بین المللی سخنرانی خواهد کرد.

سردار دهقان قرار است در این نشست طی سخنانی دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران پیرامون امنیت بین المللی و موضوعات مرتبط با آن را تشریح کند.


در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/491853/%D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%86%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86 © www.tabnak.ir
منبع: تابناک
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها