بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
عبدالله ویسی اعتقاد دارد اگر مشکلات پیش نمی آمد این تیم الان باید در بالای جدول می جنگید و اخراج او فقط خیال خام است.
تدبیر24:  عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پیش از بازی با راه آهن در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و رودر روی خبرنگاران صحبت کرد:

در این بازی مسائل تاکتیکی مهم نیست
بازی با راه آهن مسابقه ای است که مسائل تاکتیکی در آن زیاد مهم نیست و بیشتر مسائل روحی اهمیت دارد.من هم به همین دلیل روی مسائل روحی تیم کار کردم چون نقش مهم تری دارد.این دیدار 6 امتیازی است و برنده مسابقه آرامش خاطر پیدا می کند.تیم بازنده هم 4 هفته دیگر دارد و می تواند به تلاش خود ادامه بدهد.

در خانه به همه گل زدیم
شکل بازی تیم ما هجومی است وهمه دیدند که در خانه به همه تیم ها گل زده ایم.در سایر مسابقات هم هجومی بودیم و حواس مان به بازی سایر رقبا هست.مساوی هم می تواند در جدول به ما کمک کند اما اول برای برد بازی می کنیم.

ساختار دفاعی مان در نیم فصل دوم خوب نبود
برخی مسابقات در 5 دقیقه اول گل خوردیم و این مساله تاثیر روحی روانی زیادی داشت.در خیلی از مسابقات در نیم فصل دوم اول یک گل خوردیم و تلاش کردیم در ادامه بازی را مساوی کنیم.ساختار دفاعی مان در نیم فصل دوم خوب نبود اما به مرور بهتر شدیم.امیدوارم روندمان بهتر شود تا فراز و نشیب مان کم شود.

ما برای قهرمانی بسته شده بودیم
7،8 تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده بودند.اما یک سری تیم ها هستند که باید برای ماندن بجنگند.اگر یک سری مشکلات پیش نمی آمد می توانستیم برای بالای جدول بجنگیم اما یک سری مشکلات پیش آمد که این اتفاق رخ نداد.در این 5 هفته می توانیم تلاش کنیم تا بمانیم و برای آینده تلاش کنیم.

اخراج من خیال خام است
از گذشته این حرف ها بود که من اخراج می شوم وپارسال هم که سرمربی تیم بودم بارها و بارها گفتند قرار است برکنار شود.کسانی که این ها را می گویند خیال خام دارند چون بچه های ما باهوش تر هستند و به حاشیه نمی روند.در این فصل خیلی اتفاقات رخ داد ومثلا ساعت 10 شب سوار ماشین می شوید و می خواهید جایی بروید و بعد تصادف می کنید و پلیس جلویتان را می گیرد.یک سری عوامل باعث شد که باشگاه به هدفش نرسد.با این حال نمی شود گفت همه چیز نابوده شده است.سایپا 15 سال است در لیگ حضور دارد اما در میانه جدول قرار دارد.استقلال خوزستان هم باید 5 سال در این حالت باشد.شرایط یحیی را در ذوب آهن ببینید.حسین فرکی،منصور ابراهیم زاده.این ها همه پس از گذشت چند سال در تیم هایشان توانستند نتیجه بگیرند.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها