بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان عنوان می‌ کند بهروز مکوندی سرمربی این تیم از برخی شعارها دلگیر بود اما با درخواست هواداران به تیم بازگشت.
تدبیر24: مسعود رضائیان درباره بازی اخیر این تیم گفت: بازی ما با تیم فولاد نشان دهنده این موضوع است که تیم نفت‌مسجدسلیمان می‌ خواهد در لیگ‌برتر بماند. اگر کارشناسی بنشیند بازی ما وحریف مان را ببیند مطمئن باشید نمی‌ تواند بگوید کدام تیم در جدول پایین تر است برای اینکه بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌ کنند و تدابیر کادرفنی را در زمین پیاده می‌ کنند. شاید بهتر است بگویم تنها تیمی که برای سه امتیاز می‌ جنگد نفت‌مسجدسلیمان است.

وی در رابطه رفتن مکوندی از این تیم و بازگشتش گفت: مکوندی دلگیر بعضی شعارها بود که بعضی از تماشاچیان علیه او سر می‌ دادند، اما خیلی از هواداران تیم، به منزل وی رفتند و از او خواستند به تمرینات برگردد. ما تا الان یک ریال هم به وی، پول ندادیم، باور کنید حتی یک بار هم به او یک قسمتی از پولش را دادیم ولی وی آن را بین بازیکنان تقسیم کرد.

رضائیان در رابطه موضوع شکایت سانتوس از این تیم گفت: بله ایشان رفته و از ما شکایت کرده و از عنوان کرده که از دسامبر 2014 به وی حقوق ندادیم، چون یک بخشی از پول قرارداد او باید به حقوق ماهیانه اش پرداخت می‌ شد، ولی با مدارکی که ما نشان دادیم، معلوم شد که وی فقط یک ماه است که حقوق نگرفته است، البته مشخص شد که وی بدون اطلاع وکلایش این پول را گرفته و به آنها نگفته است، ما هم متن شکایت از او را تنظیم کردیم و امروز به فیفا ارسال می‌ کنیم.

وی ادامه داد: سال ها قبل اتفاق مشابهی در مورد فرانچیچ افتاده بود و او هم در فولاد، از تیم رفت و ما با شکایت از وی و پیگیری، اولین تیم ایرانی بودیم که توانستیم 50 هزار دلار خسارت گرفتیم، داستان کارلوس هم از ابتدای نیم فصل شروع شد، باشگاههای دیگر با غیرحرفه ای گری به جای اینکه با نفت‌مسجدسلیمان درباره او مذاکره کنند، مستقیما با مدیربرنامه هایش صحبت کردند و به وی پیشنهاد 350 هزار دلاری دادند، انصافا سانتوس آدم با معرفتی بود اما خرابش کردند.

رضائیان در این رابطه داد: عده ای می‌ گویند چرا پاسپورت او دستش بوده است؟ در جواب این دوستان باید بگویم که این روزها در فرودگاهها و هتل ها، بازیکن خارجی فقط با پاسپورت می‌ تواند رفت و آمد کند، ما قبلا با کارت پرواز می‌ توانستیم بازیکن خارجی را وارد هواپیما کنیم اما این روزها فقط با پاسپورت این اتفاق می‌ افتد، از تمام این موضوعات که بگذریم او، از نیم فصل دیگر برای ما بازیکن نبود، یعنی از وقتی که وی را هوایی کردند او دیگر نتوانست کار خاصی برای ما بکند.

وی در پایان در مورد بازیکنان خارجی باکیفیتی که جذب تیم می‌ شوند گفت: ما بازیکنان را بر اساس آزمون و خطا نمی‌ گیریم، به مدیربرنامه هایی که بازیکن می‌ آورند می‌ گوییم باید با خرج خودشان بازیکن را بیاورند، اگر ما وی خواستیم تمام هزینه های او را می‌ دهیم، اما اگر نپسندیدیم دیگر خود آن مدیربرنامه متضرر می‌ شود، به همین دلیل دیگر نمی‌ توانند هربازیکنی را بیاورند. سابقه ما هم در این زمینه این را نشان می‌ دهد، بازیکنانی همچون جان واریو و عمادرضا را ما با همین فرمول آوردیم. همین امسال ما سه بازیکن فوق العاده داریم به نامهای گئورگیف، ملزدینف و پاشنکو که هر سه را با 155 هزار دلار آوردیم.
منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها