بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
تدبیر24:  عضو ارشد جبهه اصولگرایان از تعیین ساز و کار جدید جبهه اصولگرایان برای اتحاد و انسجام خبر داد و گفت: قرار است ساز و کاری جدید مثل سازوکار دوره های قبل و به احتمال قوی ساز و کار 20+10 شکل بگیرد و در اوایل خرداماه وارد تعیین مصادیق نامزدهای نهایی خواهیم شد.

ولی اسماعیلی نماینده سابق گرمی و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم با اشاره به جلسات جبهه اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس دهم گفت: پیرو جلساتی که حجت الاسلام موحدی کرمانی، آیت اله مصباح و آیت اله یزدی برای اتحاد و انسجام جبهه اصولگرایی داشتند، جلسات ذیل مجمع همگرایی اصولگرایان در گروه های جداگانه تا کنون برگزار شده است و تا آخر خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در آخرین جلسه اصولگرایان که با محوریت حجت الاسلام رضا تقوی تشکیل گردید، نقطه نظرات اضلاع مختلف اصولگرایی مطرح و تا کنون نزدیک به 80 درصد توافق صورت پذیرفته است.

عضو ارشد جبهه اصولگرایان با اشاره به پیشرفت جلسات در روند توافق و اتحاد گفت: قرار است ساز و کار جدید مثل سازوکار دوره های قبل و احتمال قوی ساز و کار 20+10 برای انتخابات مجلس دهم شکل بگیرد.

اسماعیلی همچنین به جلسه روز دوشنبه گذشته تعدادی از افراد شاخص جبهه اصولگرایی اشاره کرد و افزود: در این جلسه هم بر لزوم اتحاد، انسجام و همگرایی اصولگرایی تاکید و مقرر شد در اوایل خرداد ماه وارد مصادیق شویم.

وی گفت: در مصادیق هم در کلانشهرها با توجه به تعداد زیاد کرسی نمایندگی مجلس اختلافات کم و یکسری اختلافات در شهرستانها باقی مانده است.

عضو ارشد جبهه اصولگرایان اضافه کرد: در صورت عدم توافق بر سر مصداق خاص در شهرستانها احتمالا با نظر سنجی پنج ماه مانده به انتخابات، گزینه نهایی نامزد اصولگرایان برای انتخابات مجلس مشخص خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس که در دستور کار صحن مجلس قرار دارد، اضافه کرد: اگر بحث استانی شدن انتخابات در مجلس رای بیاورد و شورای نگهبان هم آنرا تائید کند، ساز و کار جدیدی برای وحدت اصولگرایان طراحی و اعلام خواهد شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، اصولگرایان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها