بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۰۱۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
 تدبیر24نیکولاس مادورو رئیس جمهور 52 ساله ونزوئلا در حال رانندگی با اتوبوس در میان انبوه جمعیت در ایالت اراگوا در مرکز این کشور بود که با پرتاب یک انبه از میان جمعیت روبرو شد.مادورو بعداً درحالی که میوه انبه را در تلویزیون نشان می داد، گفت که روی این انبه، نام و شماره تلفن زنی که آن را پرتاب کرده و این عبارت که  اگر می توانی با من تماس بگیر نوشته شده است.
وی افزود: این زن که مارلینی اولیوو نام دارد، از مشکل نداشتن مسکن رنج می برد. مسئولان با او تماس گرفته اند و او ترسیده است، ولی من با دادن یک دستگاه آپارتمان به او موافقت کرده ام. مادورو همچنین گفته است که این میوه انبه را می خورد. این حرکت مردمی مادورو با واکنش های متفاوتی اعم از تحسین و طنزپردازی از طرف مردم روبرو شده است.
  پایگاه اینترنتی در واکنش به این رویداد با لحنی تمسخر آمیز نوشته است که اگر آن ها (مسئولان ونزوئلایی) در ازای یک انبه به تو آپارتمان می دهند، اگر به سمت آن ها آناناس پرتاب کنی، به تو چه خواهند داد!
برچسب ها: تدبیر24 ، ونزوئلا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
بچه تهرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
1
اونوقت .... تا ديگه از اين كارها نكني !!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
1
مادوررروووو همون رفتار چاوووووز رو داره!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها