بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۰۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
پیروزبخت ادامه داد: ما ماه گذشته با 10 واحد تولید سوسیس و کالباس که در تولید خود تقلب کرده و به جای گوشت از مرغ استفاده کرده بودند برخورد کردیم.
 تدبیر24رئیس سازمان استاندارد از مشاهده یک فروشگاه آبلیمو که حتی یک کیلو آبلیموی واقعی هم در آن نبود سخن گفت و درباره لبنیات حاوی پالم نیز گفت: چندین مورد ماست‌های صادرشده به عراق به ایران بازگردانده شد چون حاوی پالم بود.

به گزارش فارس، پیروزبخت رئیس سازمان استاندارد در همایش روز جهانی سلامت گفت: در راستای سلامت مردم باید شاهد ارتقای کیفیت و سلامت غذا با همدلی و همزبانی باشیم.

وی ادامه داد: نظارت بر ایمنی غذا زنجیره‌ای است که در آن محیط زیست، وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، استاندارد، تولید کننده، توزیع کننده و مصرف‌کننده نقش دارند.

وی با بیان اینکه نظارت بر سموم استفاده شده در محصولات کشاورزی وظیفه وزارت بهداشت و استاندارد نیست، گفت: خطر کنونی اصالت و کالای تقلبی است  به طوری که در سرکشی به یک واحد تولید آبلیمو متوجه شدیم که یک کیلو لیمو در این واحد نیست و این محصول با اسید و موارد دیگر تولید می‌شود.

پیروزبخت ادامه داد: ما ماه گذشته با 10 واحد تولید سوسیس و کالباس که در تولید خود تقلب کرده و به جای گوشت از مرغ استفاده کرده بودند برخورد کردیم.

رئیس سازمان استاندارد به موضوع پالم در لبنیات اشاره کرد و گفت:‌ لبنیات مجاز به داشتن پالم را از 8 به یک مورد رساندیم.

وی با اشاره به وجود پالم در ماست‌های پرچرب گفت: چندین مورد ماست‌های صادر شده به عراق به ایران باز گردانده شد چون حاوی پالم بود و ما مجبور شدیم که آن را معدوم کنیم.

وی موضوع حمل و نقل، ساخت، انبارداری و عملیات را در تهیه محصولات مهم دانست و گفت: خیلی از کالاهای ما به علت ماندن در انبارهای گمرک از بین می‌رود.

وی تاکید کرد:‌ زیبنده یک کشور نیست که در آن کالایی تولید شود و سپس به دنبال اخذ استاندارد بروند. به مانند تولید لوله و خودرو.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
اینم حمایت از انها !!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها