بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۰۱۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان علل بیماری‌های انسان را قابل تغییر و غیرقابل تغییر خواند و افزود: امور دست‌کاری نشده و غیرقابل کنترل مانند ژنتیک و امور قابل تغییر منابع غذایی مورد مصرف است.
 تدبیر24: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش میزان نرخ باروری در کشور خبر داد.

منطقه همدان، دکتر حبیب‌الله موسوی بهار امروز یکشنبه ششم اردیبهشت در همایش ایمنی و سلامت غذای استان، با بیان اینکه تغذیه ناسالم تاثیر زیادی در ناباروری داشته، افزود: تغذیه ناسالم زندگی انسان را مختل می‌کند و باعث بروز انواع سرطان‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انسان‌ها دشمنی بالاتر از خود ندارند، گفت: حتی حیوانات نیز ظلم‌هایی که یک انسان در حق خود کرده را انجام نمی‌دهند.

موسوی بهار ادامه داد: ورود غیرکارشناسانه انسان در انواع دارو و منابع غذایی با هدف سودجویی، سلامت جامعه بشریت را به خطر انداخته که متولیان امر باید هماهنگی‌های لازم را برای رفع نیازهای روزمره مردم انجام دهند تا بتوانیم نسل آینده سالمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بهداشت و درمان تنها متولی 30 درصد بخش سلامت است، اظهار کرد: 70 درصد سلامت مربوط به دستگاه‌ها و حوزه‌هایی از جمله نهادهای دولتی و غیردولتی بوده که وظایفی در راستای ارتقاء سلامت در جامعه دارند.

از تولیدکنندگان مواد غذایی سالم حمایت می‌کنیم

موسوی بهار با بیان اینکه انسان‌ها بعد از هوا، بیشترین تماس را با مواد غذایی دارند، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که در راستای وارد کردن مواد غذایی مصرفی سالم به بازار تلاش می‌کنند، حمایت می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان علل بیماری‌های انسان را قابل تغییر و غیرقابل تغییر خواند و افزود: امور دست‌کاری نشده و غیرقابل کنترل مانند ژنتیک و امور قابل تغییر منابع غذایی مورد مصرف است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
1
تازه ب این امار باید مشکلات جنسی و ناتوانیهای جنسی اقایان یا خانمها را هم اضافه کرد!
بخصوص وقی زوجین از دیدن هم لذت نبرند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
1
وقتی استمنا و مشکلات جنسی و عدم علاقه جنسی زوجین هم ب این مشکلات افزوده شود چه میشود؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها