بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۰۲۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که قصد سوء استفاده و اخاذی از دختر جوان شیرازی را داشت دستگیر و به دست قانون سپرده شد
 تدبیر24: رئیس پلیس فتا استان فارس در این زمینه اظهار كرد: در این پرونده شاكی كه یك دختر شیرازی است، اعلام كرد با هک شدن ایمیل شخصی وی، اطلاعات محرمانه‌اش در اختیار فرد هک کننده‌ای است که قصد سو استفاده و اخاذی از وی را دارد. 

سرهنگ "سید موسی حسینی" ادامه داد: با تشکیل پرونده در این پلیس ماموران اقدامات تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند . 

وی افزود: كارشناسان پلیس فتا پس از بررسی های تخصصی و اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم شده و در اقدامی غافلگیرانه وی را به دام انداختند. 

این مقام انتظامی گفت: متهم جوانی 25 ساله است که در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای می شود اما در ادامه با دیدن مستندات به بزه انتسابی اعتراف و در بازجویی اعلام می کند ایمیل شاکی را هک نکرده و هیچ اطلاعاتی در مورد روش های هک ندارد.

سرهنگ "حسینی" تصریح كرد: در ادامه مشخص می گردد شاکی پس از مراجعه به کافی نت و کنترل ایمیل خود ، هنگام خروج از کافی نت فراموش می کند از صفحه ایمیل خود به صورت صحیح خارج شود و در نتیجه کاربر بعدی که از این سیستم استفاده می کند ، با باز کردن صفحه مورد نظر ، به صورت ناخودآگاه به اطلاعات موجود در ایمیل شاکی روبرو می شود و به فکر سوء استفاده از این محتویات می افتد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران،رییس پلیس فتا فارس گفت: کاربران حتی الامکان سعی نمایند از رایانه های عمومی و کافی نت ها برای کنترل ایمیل و یا کنترل هرگونه اطلاعات مهم حساب کاربری خود استفاده نکرده و از انجام هر عملی که باعث افشای این اطلاعات شود خودداری کنند. 

وی به شهروندان هشدار داد هکر ها هر 31 ثانیه یک بار از طریق اینترنت به رایانه هاحمله می کنند بنابراین ایمیل ها و شبکه های اجتماعی، به هیچ عنوان مکان امن و مناسبی برای نگهداری عکس‌های شخصی و اطلاعات محرمانه افراد نمی باشد.
منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
1
نفرین بر مسایل جنسی و شهوتی!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها