بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
وی افزود: اگر قرار است که قبرها دو طبقه شود، آیا درست است که اول به سراغ استادان این مملکت بروند؟ مگر وقتی این‌ها در قید حیات بودند کاری برای آن‌ها کردند که حالا این اقدام را انجام می‌دهند؟
 تدبیر24: فرزند «فریدون حافظی» نسبت به دو طبقه شدن قبر پدرش در قطعه‌ هنرمندان بهشت زهرا (س) اعتراض کرد.
نازیلا حافظی اظهار کرد: چهارشنبه‌ هفته پیش از خانه موسیقی با مادرم تماس گرفتند و گفتند که قطعه‌ هنرمندان پر شده است و باید قبرها دو طبقه شوند. همچنین گفتند شما چه بخواهید چه نخواهید این اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: در نهایت، برگه‌ای را برای مادر من آوردند و از او خواستند آن را امضا کند. سن مادر من زیاد است و برای انجام این کار، هیچ مشورتی هم با من نشد.

حافظی بیان کرد: افرادی مانند پدر من، انگشت‌شمار هستند. نباید با هنرمندان قدیمی این‌گونه برخورد شود و به آن‌ها بی‌حرمتی کنند. حتی وقتی پدر من در قید حیات بود با ایشان درست برخورد نشد. او در زمان حیات، ماهی 180 هزار تومان حقوق می‌گرفت. به نظر شما این بی‌حرمتی نیست؟

وی افزود: اگر قرار است که قبرها دو طبقه شود، آیا درست است که اول به سراغ استادان این مملکت بروند؟ مگر وقتی این‌ها در قید حیات بودند کاری برای آن‌ها کردند که حالا این اقدام را انجام می‌دهند؟

فریدون حافظی نوازنده‌ تار و سه‌تار بود و در زمان حیاتش قطعات زیادی ساخت. او تا واپسین روزهای زندگی‌اش به تربیت شاگردانش مشغول بود. این هنرمند خردادماه سال 92 در سن 87سالگی از دنیا رفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها