بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
محسن مسلمان که او را می‌توان بهترین دوست و فردی دانست که از تمام اخبار او اطلاع دارد دانست به شدت از شرایط حاشیه‌ای فوتبال ایران شکایت کرد.
تدبیر24مهاجم جوان فولاد در ابتدای درباره دیدار تیمش برابر ذوب آهن و شکست فولادی‌ها  گفت: طی هفته‌های گذشته چند نتیجه خوب کسب کرده بودیم و در برابر ذوب آهن اصلا خوب ظاهر نشدیم و فولاد همیشگی نبودیم.

وی در مورد شانس از دست دادن قهرمانی و حتی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با توجه به این شکست گفت: هنوز دو امتیاز با ذوب فاصله داریم و این شانس را داریم که به قهرمانی هم فکر کنیم. ما با هر تیمی بازی داریم آنها هفته بعد با ذوب دارند و البته بازی با تیم‌های پایین جدولی شرایط سختی دارد. ما امیدمان را از دست نمی‌دهیم هر چند برای قهرمانی امیدمان کمرنگ شده است.

مسلمان در ادامه فشار بالای بازی‌ها را دلیل ناکامی تیمش در این هفته‌ها عنوان کرد و گفت: ما مجبوریم هر 4 روز یک بازی انجام دهیم و این فشار زیادی را با تمام مشکلاتی که داریم روی ما قرار داده است. بازی برابر السد برای ما حیاتی بود و شانس صعود داشتیم اما همین فشار زیاد مانع از نتیجه‌گیری‌مان شد. بچه‌ها خسته هستند و البته زحمت زیادی تا به اینجا کشیده‌اند. به طور مثال ما روز گذشته برابر ذوب بازی داشتیم و جمعه هم باید به مصاف ملوان در انزلی برویم. فرصت زیادی برای ریکاوری و کارهای تاکتیکی نداریم و سفر از اهواز به انزلی هم مصائب خاص خودش را دارد. دنبال بهانه جویی نیستم و باید در تمام دیدارها از جان مایه بگذاریم.

محسن مسلمان درباره شرایط خودش و این سوال که از عملکرد خودش راضی است یا نه، گفت: من به جز دیدار برابر سپاهان و ذوب از عملکرد خودم راضی هستم. این حرف من نیست و کادرفنی هم این را گفته است. تمام تلاشم را کرده‌ام که در نیم‌فصل حضورم در فولاد عملکرد خوبی داشته‌ باشم.

بازیکن جوان فولاد در ادامه درباره انگیزه‌هایش برای لژیونر شدن نیز گفت: من با همین انگیزه به فولاد آمده بودم و اکنون نیز تلاشم را می‌کنم سال بعد پیشنهاد خوبی داشته باشم. باید از فوتبال ایران بروم تا از شر حرف و حدیث و داستان و حاشیه نجات پیدا کنم و مطمئنا آنجا توانایی واقعی خودمان را بدون حاشیه نشان خواهم داد.

وی ادامه داد: شهرستان بازی کردن یکی از راه‌هایی است که می‌توان از شر فوتبال پر هیاهو و حاشیه دور ماند و خیلی خوشحالم که امسال پیشنهاد فولاد را قبول کردم. به هرحال بازی در شهرستان باعث می‌شود تا از شر داستان‌های همیشگی دور باشید.

مسلمان که دوستی دیرینه‌ای با پیام صادقیان دارد در مورد حاشیه به وجود آمده در مورد این بازیکن که باعث اخراجش از پرسپولیس شد، گفت: پیام دوست صمیمی من است و همه از این موضوع باخبر هستند. به نظرم پیام حق دارد و باید کمی هم به حرف‌های او گوش داد. مگر می‌شود بازیکنی که فصل گذشته به همراه آندرانیک تیموریان بهترین بازیکن لیگ شده اینطور بی‌انگیزه شود؟ او بازیکن مهمی برای تیم بود و نباید اینطور مورد بی‌مهری و نیمکت نشین می‌شد تا روحیه‌اش را از دست بدهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر او با اقای نژادفلاح صحبت کرده و به دنبال برطرف کردن مشکلش است و آقای نژادفلاح هم گفته تا 3-4 روز آینده مشکل را برطرف خواهد کرد.

مسلمان در مورد حرف و حدیث‌های به وجود آمده از سوی یکی از نزدیکان صادقیان که مدعی شده بود این بازیکن قبل از دوستی با او سیگار می‌کشید و او مانع آن شده است نیز موضع گرفت و گفت: من در مورد حرف‌هایی که دیگران می‌زنند چیزی نمی‌گویم. همه می‌دانند من و پیام دوست صمیمی هستیم و 24 ساعته با یکدیگر در ارتباط هستیم. چطور می‌شود من از این موضوع خبر نداشته باشم؟ هیچ وقت چنین رفتاری از سوی پیام ندیدم و جلوی من چنین کاری انجام نداده است و هرگز هم نخواهد کرد.

مسلمان در پایان درباره اینکه با توجه به موضعش در قبال استقلال و پرسپولیس و حاشیه‌هایی که درباره آن حرف می‌زند احتمال حضورش در این دو تیم در آینده وجود خواهد داشت یا خیر گفت: به هرحال نمی‌توانم با قاطعیت بگویم اما ان‌شاءالله پیشنهاد خوبی برسد و لژیونر شویم و از شر حاشیه‌ها و داستان‌ها راحت شویم.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: تدبیر24 ، فولاد ، ذوب آهن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها