بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۲۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
قربانی درباره تولید ماشین های چینی در ایران گفت : محصولات چینی تنها 5 درصد تولیدات گروه سایپا را به خود اختصاص داده است
تدبیر24: معاون برنامه ریزی تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید X۲۰۰ یا تیبا در سال جدید افزایش و تولید X۱۱ یا پراید کاهش می یابد.

محمد قربانی با بیان اینکه تولید تیبا در سال 93 کمتر از  20 درصد تولیدات سایپا بود، افزود: در سال جدید تولید تیبا به 35 درصد افزایش می یابد و در سال های آینده  تیبا به تدریج جایگزین پراید می شود.

وی با بیان اینکه در صددیم با توسعه بازارهای صادراتی، محصول پراید را به کشورهای دیگر صادر کنیم، گفت: البته تا زمانی که بازار کشش داشته باشد ، پراید همچنان تولید خواهد شد. 

افزایش قیمت در گروه سایپا نداریم

قربانی درباره افزایش قیمت برخی از محصولات سایپا پاسخ داد: هر شرکت خودروسازی مقید به رعایت قوانین تنظیمی وزارت صنعت ، معدن و تجارت است و شورای رقابت قیمت محصولات را تعیین می کند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت در گروه سایپا نداریم، گفت: به عنوان مثال در محصول ال 90 به علت آنکه این محصول به دو کیسه هوا یا ایربگ مجهز شد ، از شورای رقابت مجوز گرفتیم و افزایش قیمت یافت و  هرگونه افزایش قیمتی منوط به مجوز شورای رقابت است.

قربانی درباره تولید ماشین های چینی در ایران گفت : محصولات چینی تنها  5 درصد تولیدات گروه سایپا را به خود اختصاص داده است.

وی افزود : پیش بینی ما این است که  این محصول نسبت به سایر محصولات چینی در بازار ایران خواهد درخشید.

معاون سایپا گفت : اگر مشتری ایرانی محصولات چینی را بپسندد ، افزایش همکاری ها با شرکت های چینی در دستور کار خواهد بود.
برچسب ها: تدبیر24 ، سایپا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
0
موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
0
تیبا به یک پیرمرد شلوارک پوش شباهت دارد !
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها