بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
هفته نامه آتیه نو با رویکرد،فرهنگی، اقتصادی با محوریت بیمه های اجتماعی به سردبیری اکبر هاشمی و مدیر مسئولی حامد شمس توسط موسسه آهنگ آتیه وابسته به سازمان تامین اجتماعی منتشر شد.
 تدبیر24در شماره اول نشریه درصفحه یک یادداشتهایی از فاطمه معتمد آریا، سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی، ابراهیم رستمیان و علی رضا محجوب را با موضوع مانیفست نشریه و هفته کارگر می خوانیم.

در صفحات داخلی گزارش هایی از سفر سناتورهای امریکایی به تهران و وضعیت سرمایه گذاری در اقتصاد ایران و گزارشی در مورد اینکه کارگران ایرانی 2 میلیون شغل را نپذیرفتند و همچنین میزگردی در حوزه بنیان های شکل گیری تامین اجتماعی و گفتگو با احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مورد وحدت رویه در بیمه های پایه و گزارش خداحافظی با دفترچه های بیمه درمانی و... نوشته شده است.

در این نشریه صفحه جدیدی با «موضوع آفرینش» منتشر شده است. در این صفحه با کارآفرینانی که از صفر کار جدیدی را خلق کرده اند گفتگو شده است. در صفحه «تجربه شکست» قصه کسانی روایت شده که در کار افرینی شکست خورده اند. صفحه «خوشحالی» به مخاطب راه های چگونه لذت بردن از زندگی را می آموزد.

در این نشریه که اولین نشریه در حوزه بیمه های اجتماعی است. به پرسش های بیمه ای مخاطبان نیز پاسخ داده می شود.

هفته نامه آتیه نو در 16 صفحه قطع مترویی و تمام رنگی روزهای یکشنبه هر هفته منتشر می شود و نام های آشنایی در مطبوعات ایران در آن دیده می شود که می توان اشاره کرد به ابراهیم افشار،نسرین ظهیری، بزرگمهر حسین پور، ایرج جمشیدی، آزده افتخاری، صدرا محقق، فاطمه علی اصغر،نرگس جودکی،علی رضا میرزا مصطفی، ایمان شاهسمندی، مهدی شادمانی،ساتیار امامی،نگار مفید،سعید برآبادی،اسد مشایخی،محمد آقازاده،رضا جمیلی،میترا فردوسی، جواد حیدریان،نازنین متین نیا، ،حامد خورشیدی،مرتضی آذرخیل،امیر حسین عطایی،ساسان گلفر، حسین وحدانی، سالومه ابطحی،المیرا حصارکی،مهتاب خسرو شاهی 
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها