بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۰۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
جامعتين اعلام استقلال كرد.
 تدبیر24 تكه‌هاي پازل همان‌طور كه بايد كنار هم قرار گرفت. از ابتدا هم معلوم بود پايداري تكه پازل جامعتين نيست. روز گذشته خبري منتشر و بدون اينكه نامي از مصباح يزدي برده شود، اعلام شد:«جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات «خبرگان» در اسفند ۹۴ لیست مشترک خواهند داد.» در ادامه خبر آماده:«جامعتین به زودی در نشستی مشترک بررسی مصادیق برای انتخابات خبرگان را آغاز و بر مبنای «منشور اصولگرایی» شروع به انتخاب لیست مشترک می‌کند.» 

همه مي‌گفتند و مي‌دانستند اينكه جامعتين تندروي‌هاي پايداري و افكار آن را تحمل كند،ممكن نيست و تا اين خبر اعلام شد، سخنگوي پايداري يعني مرتضي آقا تهراني براي اينكه از بازتاب اين تصميم جامعتين بكاهد،اعلام كرد:«نشست مشترک پایداری، ایثارگران و موتلفه امروز برگزار می‌شود.»اين خبر دور از تصور هم نبود چرا كه اگر روند تحركات احزاب و اظهارات مسئولان اين گروه‌هاي سياسي را كنار هم قرار مي داديم، مشخص مي شد كه هر كدام تكه خود را پيدا كرده‌اند.  

آقاتهرانی مي‌گويد: این نشست در ادامه جلسات مشترک قبلی و در راستای همگرایی اصولگرایان برگزار شد. پیش از این محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه نیز درباره این نشست‌های مشترک گفته بود: «هر چند زود است در مورد سازوکار حقوقی انتخابات آینده و توافقات گفته شود، اما در این مورد هم ما اختلاف جدی نداریم و در مورد ارکان این تصمیم‌سازی توافقات خوبی کردیم.»به نظر مي رسد بعد از ديدار سكوت مصباح يزدي و سعيد جليلي كه شنبه در قم برگزار شد، استراتژي پايداري به رهبري آيت ا... مصباح تبيين شد و قرار است بدون اينكه اتحادي صورت بگيرد، جامعتين ائتلافي منهاي مصباح داشته باشد و همان انشقاق معروف در اصولگرايان كه همواره شكست آنها را در بر داشته است در دستور كار قرار گرفت. موتلفه، پايداري و ايثارگران گروه هايي كه به نوعي ورشكستگان سياسي هستند و اين روزها حرفي براي گفتن در عالم واقعي سياست ايران ندارند، كنار هم جمع شدند تا شايد بتوانند به حداقل‌ها دست يابند.
منبع: پارسینه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
0
حالا شما دلتون رو خوش کنید
ولی اسفند حسابی شرمنده میشید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها