بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
تدبیر24:  طرح نامگذاری یک معبر یا مکان متناسب به نام مرحوم "دکتر حسین قندی” در شورای شهر تصویب شد . مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: ۷۶۳ نفر از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در نامه‌ای از شورای شهر خواسته‌اند تا این نامگذاری انجام شود.
متن این نامه به شرح زیر است:
 
به نام خدا
هیات رئیسه محترم شورای شهر تهران
با سلام
جامعه رسانه‌ای ایران سوم اردیبهشت سال ۹۴، حسین قندی، یکی از استادان روزنامه‌نگاری و از بنیان‌گذاران و چهره‌های موثر روزنامه‌نگاری مدرن در ایران را از دست داد. روزنامه‌نگار برجسته و صاحب سبکی  که در چهار دهه اخیر نقش موثری در تعلیم و تربیتِ دست کم ۴ نسل از روزنامه نگاران و خبرنگاران ایران داشته‌است.
مرحوم حسین قندی، درطول ۴۰ سال خدمات ارزنده خود، منشاء تولید آثار ارزنده‌ و ماندگاری برای جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای کشور بوده و خدمات علمی برجسته ایشان منشا آشنایی بسیاری از اهل قلم  با شیوه‌ها و سبک‌های جدید روزنامه‌نگاری شده‌است.
سلوک اخلاق‌مدارانه و جایگاه حرفه‌ای مرحوم قندی که روزنامه‌نگاری را بی طرفانه دنبال می‌کرد، آنگونه بود که اینک هر روزنامه‌نگاری که شاگرد آن مرحوم بوده، به شاگردی خویش افتخار می‌کند و آن را از نقاط ممیزه‌ فعالیت حرفه‌ای خود می‌شمارد.
نظر به تاثیرگذاری مرحوم قندی بر روزنامه‌نگاری ایران و نقش ایشان در تربیت چند نسل از روزنامه‌نگاران کشور است، از اعضای محترم شورای شهر تهران درخواست می‌کنیم به پاسداشت فعالیت‌های اثرگذار و خدمات صادقانه، یک خیابان یا مرکز فرهنگی متناسب با شان و مقام این روزنامه نگار فقید به نام مرحوم حسین قندی نامگذاری شود.
دانلود اسامی امضا کننده گان 



برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها