بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۰۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
برنامه «گفت‌وگوی اجتماعی» شبکه رادیویی گفت‌وگو در برنامه امروز خود به سراغ موضوع چالش‌برانگیز بحران جشن طلاق رفته است و قصد دارد تا با آسیب شناسی آن بپردازد.
تدبیر24: در این گفت‌وگو کارشناسان، صاحب‌نظران و مسؤولانی حضور دارند تا از زوایای گوناگون این موضوع را مورد واکاوی قرار دهند.
محورهایی که در این برنامه به آنها پرداخته خواهد شد، عبارتند از:
جشن طلاق، جشن مدرن! یا میهمان ناخوانده فرهنگی؟ زمینه اجتماعی و فرهنگی رشد جشن طلاق در جامعه چیست؟ تغییر نظام ارزش‌ها و رواج ناهنجاری‌ها تابع چه مولفه‌هایی است؟ وظیفه نهادها مربوطه برای مقابله با این معضل فرهنگی چیست؟
گفت‌وگوی امروز به تهیه‌کنندگی «فرهاد دهنوی» روانه آنتن رادیو گفت‌و گو می‌شود. این برنامه در ساعت 13:30 دقیقه روی موج اف ام ردیف 5/103 همراه باشید.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
0
مگه بررسی این مشکل اجتماعی ایراد داره؟
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها