بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
امیر شاهرخ سلامیان؛ او تنها متقاضی شخصی برای خرید استقلال است که برای دریافت فرم شرکت در مزایده، رقم مورد نظر سازمان خصوصی سازی را برای دریافت فرم ها پرداخته است.
تدبیر24: تنها یک متقاضی شخصی برای استقلال پاکت گرفته است. او اما نه علی انصاری است، نه پرهام و نه موسوی که البته به نظر می رسد باز هم یکی از دوستان امیر قلعه نویی است. درباره اینکه چه کسی متقاضی آبی ها شده تنها یک روایت مستند وجود دارد:«یک ایرانی مقیم خارج از کشور، دو روز قبل به دیدار وزیر می رود، او را وزیر به دفتر خادم می فرستد و بعد هم سری به اداره کل حراست می زند. این ایرانی سابقه تیمداری در خارج از ایران داشته و مشکلی هم برای خرید استقلال ندارد.» این تنها روایت مستند درباره خریدار استقلال است که چند منبع مختلف می گویند. با این ویژگی ها اما چه کسی برای خرید استقلال پا پیش گذاشته است؟ او بدون شک کیا جورابچیان، سهامدار باشگاه کورینتیانس نیست. اصلا این متقاضی از راه خیلی دور نیامده و همین دبی زندگی می کند. او تیمداری را هم تجربه کرده اما در همین ایران و در لیگ دسته اول. امیر شاهرخ سلامیان، تاجر جویباری که باشگاه سلام جویبار مازندران را در لیگ کشتی داشت، یک استقلالی قدیمی است. او پیشتر یک فصل در لیگ یک ایران باشگاهداری کرد. عقاب تیمی بود که سلامیان داشت. تیمی که با هدایت تقوی و مارکار آقاجانیان و با داشتن ستاره هایی مثل خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب هم به جایی نرسید و سلامیان کلا بی خیالش شد.

سلامیان که دوستی قدیمی با قلعه نویی دارد و نزدیک ترین مشاوران مربی استقلال در زمان مالکیت او بر عقاب، مدیران این تیم بودند، در صورت موفقیت در خرید تیم با چالشی بزرگ روبروست. او باید بین روابط شخصی خود با دوست قدیمی اش و انتخاب مربی محبوب هواداران دست به ریسکی بزرگ بزند. تداوم نتایج ناکام استقلال در 3 هفته پایانی می تواند هر روز شرایط امیر را برای ماندن در استقلال سخت و سخت تر کند. حتی اگر مالک بعدی تیم، دوست صمیمی اش باشد.
منبع: شفاف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها