بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
تدبیر24 مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روز دوشنبه 21 اردیبهشت ماه خبر داد.

حسین توکلی گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتیجه اولیه آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1394 به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه تمامی داوطلبان شرکت کننده در این آزمون در روز دوشنبه 21 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان قرار داده می شود.

این آزمون در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه 15، پنجشنبه 16 و جمعه 17 بهمن ماه در 62 شهرستان و 102 حوزه امتحانی برگزار شد.

در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تعداد 812 هزار و 812 داوطلب ثبت نام کرده بودند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها