بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
 تدبیر24سازمان غذا و دارو، اسامی 9 محصول غیر مجاز که به دلیل جعل اسناد بهداشتی سازندگان از سوی اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیر مجاز شناخته شده اند را اعلام کرد.
  
 از سازمان غذا و دارو، سازمان غذا و دارو اعلام کرد واحدهای تولیدی گلاب با نام تجاری علی اصغر، آب انار شرکت سرخ نازگل نوشان با نام تجاری نازگل، نمک با نام دیبا، دسر تیرامیسو شکلاتی با نام تجاری ملکه، غیرمجاز و تقلبی هستند.

همچنین انواع عرقیات افشرده های گیاهی (معجون معده) موسسه درمانگر سبز، زیتون پرورده با نام تجاری به طعم شمال ، فلافل لبنانی با نام تجاری یگانه ، لواشک میوه ای شرکت پخش ملک زاده با نام تجاری پالیز و جعبه مقوای بهداشتی با نام تجاری ایلسون به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فراورده های غذایی،آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز هستند.

سازمان غذا و دارو از افرادی که محصولات نامبرده را در سطح عرضه مشاهده می کنند خواست معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور یا نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

شماره تلفن 66405569 روابط عمومی سازمان آماده دریافت مکان های عرضه فرآورده های غیرمجاز است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها