بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۰۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
تدبیر24 : معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح ازدواج کارمندان به منظور تشویق ازدواج با همکار اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، باشگاه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح ازدواج کارمندان به منظور تشویق ازدواج با همکار اجرا می‌شود.

محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تشویق جوانان به ازدواج اظهارکرد: به منظور ترویج و تشویق جوانان به ازدواج سالم، طرح ازدواج کارمندان در دستورکار قرار دارد تا به این ترتیب، کارمندان مجرد بخش دولتی و غیر دولتی تشویق به ازدواج شوند.

وی افزود: در حال حاضر برای اجرای این طرح با بقیه دستگاه های دولتی کار می‌کنیم تا بتوانیم زمینه این آشنایی با کارمندان را فراهم کنیم و براین طرح شورای فرهنگ عمومی کشور کار می‌کند.

گلزاری تصریح کرد: برنامه های کارآمد برای ترویج و تشویق ازدواج از دستگاه‌های اجرایی دریافت می‌شود و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و طرح ازدواج کارمندان هم اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: کلیات و شرایط اجرای این طرح پس از بررسی و هماهنگی‌های مربوطه تشریح می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
1
0
کارمندم اما کاش مجرد بود!
مرد در ارزوی ازدواج دوم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
1
یعنی دوست داشتی مجرد باشی و همسری دیگر داشته باشی؟
میشه با داشتن همسر بازم ازدواج کرد !
فقط وضع مالیت باید خوب باشه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها